מה זה גוגל שופינג ואיך הוא יכול לשדרג את המכירות בחנות המסחר האלקטרוני שלכם? על קצה המזלג. בחודש אפריל 2018 גוגל שופינג עשתה עלייה לישראל. השירות היה קיים בלא מעט מדינות בעולם, אבל אלינו הוא הגיע באיחור אופנתי קל. מודעות
אסטרטגיית הצעת מחיר (בידינג) בגוגל היא פרמטר חשוב בניהול קמפיינים. נכון להיום גוגל מציעה 7 אסטרטגיות מרכזיות. 6 מן האסטרטגיות אוטומטיות ואחת ידנית. בעבר היו קיימות אסטרטגיות נוספות שגוגל החליטה להוריד, והיום המבחר מצומצם ואיכותי יותר, מה שמקל על המפרסמים
AppsFlyer מספקת ייחוס המרה בצורה מדויקת יותר וניתוח פרסום במובייל ובדסקטופ. AppsFlyer מספקת מידע בזמן אמת על קמפיינים, מסוג: חשיפות, הקלקות, רכישות, מדידת ROI (החזר על ההשקעה) ועוד. בכל המרה, AppsFlyer קובעת איזה מקור הביא את התוצאה ומזכה את אותו
מהן מודעות דינמיות ברשת החיפוש? מודעות דינמיות ברשת החיפוש, הן מודעות המוצגות על בסיס תוכן האתר שלך. גוגל סורקת את האתר ואז מתאימה מונחי חיפוש הקשורים לתוכן ואת שאילתות המשתמשים לסוג המוצר באתר. קמפיין DSA בא לייצר ולהציג את המודעות
מנהלי חנויות eCommerce? אי אפשר שלא לשים לב לכך שרבים ממבקרי החנות בחרו שלא להוסיף מוצרים שאהבו לסל \ שכן הוסיפו אבל ברגע האמת בחרו לא לבצע רכישה. איך מתגברים על הבעיה הנפוצה? יש להתמקד בהחזרת אותם לקוחות פוטנציאליים לחנות
האם אתה עדיין מפרסם ווריאציות שונות של מודעות פרסום בגוגל? היום כבר אין צורך, בזכות המודעות הרספונסיביות לרשת החיפוש! מהן מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש? בשנת 2018 גוגל השיקה פורמט חדש של מודעות חיפוש בשם מודעות חיפוש רספונסיביות. RSAs נועדו לעבוד
חדשות טובות לבעלי עסקים פיזיים המפרסמים בפייסבוק אך מתנהלים ומוכרים בסניפים – פייסבוק פיתחה ממשק המרות אוף-ליין, במיוחד לעסקים מקומיים בעלי סניפים. כלי זה מאפשר לבעלי עסקים פיזיים כגון חנויות, מסעדות, קליניקות, חדרי אימון ועוד, להצליב את רשימת הלקוחות בסניפים
שלב א׳ – יצירת Google Merchants יש ליצור משתמש חדש ב-MCC של Google Merchants: יש לוודא שיש Google Analytics מחובר ופעיל באתר של החנות ושיש למשתמש mcc שלנו גישה אליו, אנו נשתמש בו בכדי לאמת את כתובת האתר לשימוש ב-Google
אם עדיין שמעתם על היתרונות של הוידאו בפייסבוק, שהגיע הזמן שתתעדכנו. תכני וידאו בפייסבוק זוכים למעורבות (לייקים, תגובות ושיתופים), פי שלושה מכל סוגי התוכן האחרים. ועדיין רוב המשווקים ומנהלי המדיה החברתית, עדיין מחפשים את הכלים הטובים ביותר ליצירת סרטונים שעובדים.
תחום הפרסום במודל PPC הפך בשנים האחרונות לתחרותי במיוחד במיוחד. חיפוש פשוט אחרי ‘פרסום PPC’ בעברית יעלה לא פחות מ-22,800 תוצאות, וחיפוש דומה באנגלית, כ-2,220,000 תוצאות. ברשת הפרסום של גוגל, פועלים כיום מיליוני מפרסמים, שמכניסים לה יותר מ-80 מיליון דולר