הכל על קמפיין מודעות דינמיות (DSA) ברשת החיפוש בגוגל
מהן מודעות דינמיות ברשת החיפוש?
מודעות דינמיות ברשת החיפוש, הן מודעות המוצגות על בסיס תוכן האתר שלך. גוגל סורקת את האתר ואז מתאימה מונחי חיפוש הקשורים לתוכן ואת שאילתות המשתמשים לסוג המוצר באתר. קמפיין DSA בא לייצר ולהציג את המודעות הרלוונטיות לחיפוש הגולשים באופן אוטומטי ללא מאמץ.
מודעות חיפוש דינמיות מופיעות כאשר יש התאמה בין החיפוש של הגולש לתוכן האתר. כאשר הגולש יחפש מוצר אשר קיים אצלך באתר, גוגל תיצור מודעה באופן דינמי תוך הישענות על תוכן האתר ותפנה לדף הרלוונטי שבו נמצא התוכן.
מודעות מסוג זה נראות כמו מודעות רגילות, מלבד הכותרות ודפי הנחיתה שלהן, אשר נוצרות אוטומטית על סמך חיפושי הגולשים בגוגל, ולכן אין צורך לבצע מחקר מילות מפתח.
מילות מפתח חדשות במתנה
כאשר אנו משתמשים במודעות חיפוש רגילות אנו עלולים לפספס לקוח פוטנציאלי בעקבות מילות מפתח חסרות בקמפיין. מודעות דינמיות המיועדות לרשת החיפוש ממלאות את החסר ובכך ממקסמות את הנוכחות שלנו בתוצאות החיפוש הממומנות.
חשוב לדעת
יצירת הכותרת במודעות אינה בשליטתנו.
ניתן לייצר רק את גוף המודעה בלבד.
ניתן לבחור אילו קטגוריות מהאתר תרצו לטרגט, אך אין שליטה על דף הנחיתה הסופי בקטגוריה.
איך יוצרים קמפיין DSA?
נכנסים לחשבון ה-גוגל אדס > בתפריט הצדדי, לוחצים על קמפיינים > לוחצים על לחצן ה ובוחרים באופציית קמפיין חדש.
צרו קמפיין חדש ברשת החיפוש > יש לבחור יעד אחד או יותר לקמפיין. בנוסף ניתן לבחור בקמפיין ללא יעד.
בדף הבא, יש לסמן את האפשרות – Dynamic Search Ads ולהכניס את כתובת האתר.
בשלב ה-Ad Group > יש לבחור אילו קטגוריות מהאתר תרצו לטרגט.
בשלב זה ניתן לראות שגוגל מציגה לנו את רשימת הקטגוריות מומלצות מהאתר, שיטת הביד המומלצת ואת האחוז מסך הדפים באתר אותו הקטגוריה המומלצת מכסה.
בשלב ה-create ads > יש ליצור גוף טקסט למודעה. אנו מזכירים שלא ניתן לייצר כותרת או להחליט מה יהיה דף הנחיתה.
בואו נסכם
בקמפיינים מסוג DSA בגוגל, אנו ממליצים להתחיל מהקטגוריות הגדולות באתר עם מודעות מותאמות אישית לכל קטגוריה. במידה וגוגל מציגה את המודעה שלנו בחיפושים על מילות מפתח שאינן רלוונטיות לנו, ניתן להכניס אותן למילות מפתח שליליות ובכך לחסום את ההופעה שלנו לחיפושים לא רלוונטים בקמפיין. חשוב להבין שקמפיינים מסוג DSA לא צריכים להתקיים על חשבון קמפיינים רגילים, אך מומלץ להשתמש בקמפיין מסוג זה כתוספת על קמפיינים קיימים.