מדריך: רימרקטינג דינמי בפייסבוק (מודעות דינמיות למוצרים) - קונברטיקס, משרד פרסום דיגיטל בתל אביב | קונברטיקס, משרד פרסום דיגיטל בתל אביב
Taking too long? Close loading screen.
mm

מדריך: רימרקטינג דינמי בפייסבוק (מודעות דינמיות למוצרים)

מנהלי חנויות eCommerce? אי אפשר שלא לשים לב לכך שרבים ממבקרי החנות בחרו שלא להוסיף מוצרים שאהבו לסל \ שכן הוסיפו אבל ברגע האמת בחרו לא לבצע רכישה. איך מתגברים על הבעיה הנפוצה? יש להתמקד בהחזרת אותם לקוחות פוטנציאליים לחנות למען השלמת רכישה. איך נעשה את זה? על יד יצירת קמפיין רימרקטינג דינמי עם קטלוג מוצרים.

במאמר זה, תלמדו כיצד לבצע רימרקטינג למבקרים באתר עם מודעות מוצר דינמיות באמצעות פייסבוק.

מהן מודעות מוצר דינמיות?

מודעות מוצר דינמיות מאפשרות לך לטרגט לקוחות שביקרו באתר שלך אך עזבו לפני השלמת הרכישה. קהל פוטנציאלי מסוג זה נחשב  לקהל חם מאוד ולכן חשוב למקד אליו כדי לעודד אותו לבצע המרה. בזכות קיומן של מודעות מוצר דינמיות, יש אפשרות ליצור מודעה בהתאמה אישית עבור כל לקוח פוטנציאלי עם המוצרים שהוא באתר ומגוון מוצרים אחרים.

ההיתרון של מודעות מוצר דינמיות הוא בכך שהן מורידות את מספר ההמרות שאבד בשלב האחרון של תהליך המכירה. המודעות באות להזכיר ללקוחות הפוטנציאליים את המוצרים שאהבו ובכך מגדילות את הסבירות שאותם לקוחות יחזרו לאתר ויבצעו רכישה. ניתן להציע קופון מיוחד, להציג ביקורות על מוצרים, אזכור זמן אספקה מהיר ​​על מנת להגדיל את הסיכויים אף יותר.

מודעות מסוג זה ככל הנראה יהיו מודעות הפייסבוק הרווחיות ביותר בקמפיינים שתנהלו, ולכן חשוב להקים אותן בצורה נכונה. על ידי ביצוע הצעדים הבאים, תוכל להפעיל מודעות מוצר דינמיות באופן מקצועי ובמהירות.

רימרקטינג דינמי?

1)  הגדרת הפיקסל של פייסבוק.

הפיקסלים בפייסבוק משחקים תפקיד חשוב בהצגת המודעות הנכונות לקהל הנכון בזמן הנכון. הפיקסל של פייסבוק הוא קוד שיושב באתר האינטרנט שלך ועוקב אחר אירועים (פעולות שונות) שאנשים מבצעים באתר שלך. חשוב להגדיר את הפיקסל ולוודא שהוא תקין.

 

Business Manager > Tools > pixels > ‘Create a Pixel’.

קיימים 4 סוגי אירועים המתרחשים באתר, שמאוד חשובים ליצירת מודעות דינמיות טובות: רכישה,  יוזם רכישה, הוסף לסל וצפייה בתוכן (צפייה במוצר).

לאחר הגדרת ה- “אירועים” בעזרת הפיקסל של פייסבוק באתר, תוכלו לבדוק את תקינותם באמצעות תוסף דפדפן כרום חינמי הנקרא Facebook Pixel Helper. לאחר התקנת התוסף, תוכל לראות לוגו פיקסל קטן שמופיע בסרגל הכלים של הדפדפן. על מנת לבדוק תקינות יש להיכנס לדף האינטרנט אותו תרצה לבדוק, ללחוץ על ה- וכך תוכל לראות אילו אירועים נספרים בדף זה.

טיפ: זכור להשבית את חוסם המודעות שלך בעת השימוש בתוסף זה. אחרת, זה עלול להראות שהפיקסלים שלך לא עובדים.

2)  יצירת פיד מוצרים.

על מנת להתחיל תהליך רימרקטינג דינמי תחילה עליכם לייצר קטלוג מוצרים מהחנות שלכם על מנת לבצע סנכרון לקטלוג המוצרים של פייסבוק בהמשך. ניתן ליצור פיד מוצרים במגוון דרכים. השיטה המתאימה לכם תלויה באיזו מערכת האתר שלך נבנה ובאיזה תוסף צריך להשתמש בכדי ליצור את העדכון. 

בעל חנות woocommerce ? ניתן להתקין פלאגין מסוג Product Catalog Plugin PixelYourSite

3)  יצירת קטלוג מוצרים.

בשלב זה יש ליצור קטלוג ב-Business Manager המכיל מידע על הפריטים שתרצו לפרסם במודעות הפייסבוק שלכם, כגון מותג, שם מוצר, מחיר ותמונה. לאחר מכן יש ללכת ל- Catalog Manager ולבחור ב-Create Catalog.

סנכרון הקטלוג מהחנות לפייסבוק.

בשלב זה אנחנו יכולים לסנכרן בין קטלוג החנות שלנו לבין קטלוג המוצרים הדינמי של פייסבוק. 

במסך הבא שנפתח, יש לבחור באופציה של Product Data Sources כדי להזין את הלינק Feed URL שיצרנו קודם לכן. גם לחיצה על אפשרות ה-Products תוביל אותנו למסך בו יהיה ניתן לסנכרן את המוצרים שלנו לקטלוג. יש ללחוץ על הכפתור Add Products.

בעמוד הבא בחרו באפשרות Scheduled feed. סנכרון אוטומטי בשעה ותדירות שתבחרו. כעת יש להזין את כתובת ה-URL Feed שיצרנו קודם.הזינו את ה-URL ובצעו סנכרון סופי.

יתכן שתהליך הסנכרון בין קטלוג המוצרים בפייסבוק לבין המוצרים בחנות ייקח זמן (תלוי בכמות המוצרים). כעת, לאחר שקטלוג המוצרים פעיל ותקין, תוכלו לבנות קמפיין.

4) הקמת קמפיין מודעות רימרקטינג דינמי.

Business Manager > Create > Catalog sales

שלב הקהלים

Viewed or Added to Cart But Not Purchased

קהל שצפה במוצרים בחנות \ הוסיף מוצר כלשהו לעגלה אבל לא ביצע רכישה.

Added to Cart But Not Purchased

קהל שהוסיף מוצר כלשהו לעגלה אבל לא ביצע רכישה.

Upsell Products

קהל שצפה ב Product Set ספציפי. אם בניתם מספר קטלוגים שונים על פי קטגוריות תוכלו לטרגט קהל שצפה רק Product Set הספציפי.

Cross-Sell Products

קהל שביצע רכישה בעבר מהקטלוג.

Custom Combination

אפשרות מתקדמת יותר, קהל מותאם אישית.

טיפ: לרוב קהל מסוג Viewed or Added to Cart But Not Purchased היא האופציה הכדאית.

שלב יצירת המודעות

זהו החלק הקל בתהליך, מכיוון שרוב המידע קיים מקטלוג המוצרים.ניתן לבחור מודעה מסוג תמונה או קרוסלה (נפוץ יותר).

השתמשו בלחצני “+” על מנת לשלב טקסט כגון המותג, שם המוצר, התיאור והמחיר באופן אוטומטי מהקטלוג.

  • תמונה מותאמת אישית: מידע על קטלוג ומסגרות היושב על התמונה עצמה.

מסגרת יכולה לכלול את לוגו המותג \ קידום לפי חגים \ מסר מושך המתאים לכלל המוצרים.

מידע על קטלוג יכול לכולל מחיר\ הנחה \ משלוח חינם.

Edit ads > Edit creative > add catalog info\frame.

בסיכומו של דבר

עברנו דרך ארוכה אבל יצרנו קמפיין מודעות דינמי!  מודעות מוצר דינמיות של פייסבוק משלבות אוטומציה של דיוק בקהלים והצעת ערך מותאמת אישית. אם יש בבעלותך חנות eCommerce, אנו מאוד ממליצים להוסיף מודעות מוצר דינמיות למען קידום המכירות באתר.

האם השתמשתם במודעות מוצר דינמיות? האם הייתם מרוצים מהתוצאות? ספרו לנו בתגובות למטה >>

mm
נכתב ע”י:

קונברטיקס, נעים להכיר.
חברה המנהלת מהלכי שיווק דיגיטליים נבונים וייחודיים לעסקים שרוצים להתפתח יד ביד עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם.

SignUp
להיות צעד אחד לפני כולם! קבלו כתבות, כלים ומבצעים מעולם הדיגיטל ישירות למייל שלכם

    תגובות 63
    + הוסף תגובה

    63