יצירת המרות ומודעות דינאמיות בגוגל אדוורדס ב - WooCommerce - קונברטיקס, משרד פרסום דיגיטל בתל אביב | קונברטיקס, משרד פרסום דיגיטל בתל אביב
Taking too long? Close loading screen.
mm

יצירת המרות ומודעות דינאמיות בגוגל אדוורדס ב – WooCommerce

שלב א׳ – יצירת Google Merchants

  1. יש ליצור משתמש חדש ב-MCC של Google Merchants:
    ליצור משתמש חדש ב MCC
  1. יש לוודא שיש Google Analytics מחובר ופעיל באתר של החנות ושיש למשתמש mcc שלנו גישה אליו, אנו נשתמש בו בכדי לאמת את כתובת האתר לשימוש ב-Google Merchants:
    יש לוודא שיש Google Analytics מחובר ופעיל באתר
  1. במידה ואין גישה לאנליטיקס או שהשיטה לא עבדה, יש לאמת את האתר דרך אחת מהשיטות האחרות.
  2. ללחוץ על ״About your business״ ולהזין את פרטי העסק.
  3. ללחוץ על “Logo” ולהעלות גרפיקות בהתאם לדרישות בעמוד.
  4. נקשר את חשבון ה-Merchants החדש לחשבון ה-AdWords הקיים:

נעשה זאת ע״י לחיצה על “Account linking”, ו-״LINK ACCOUNT”

תחת השדה “Other AdWords accounts”. נזין את מספר החשבון

של ה -AdWords ונלחץ על “SEND LINK REQUEST”

  1. נאשר את הבקשה בצד של AdWords, נעשה זאת על ידי לחיצה על “Linked accounts”:
  2. יש לוודא שחשבון ה-AdWords מקושר בנוסף גם לחשבון ה-Analytics.
  3. נחזור ל-Google Merchants ונוודא שגם חשבון ה-Google My Business מקושר דרך “Account linking”.

שלב ב׳ – הטמעת המרות

  1. לאחר שהטמענו קוד רימרקטינג באתר של החנות, נתקין את התוסף הבא ל-WooCommerce:

WooCommerce Google Analytics Integration

בהגדרות של התוסף נזין את מספר המעקב של האתר ב-Analytics ונסמן את כל התיבות.

  1. ניצור המרת מכירה ב-Google AdWords ע״י לחיצה על Tools > Conversions
  2. נלחץ על הכפתור , ולאחר מכן על “Website”.
  3. נזין את שם ההמרה בשדה Name, לדוגמא “Purchase”.
  4. בשדה Value נבחר “The value of this conversion action may vary”.
  5. בשדה Count נוודא שמסומן “Every conversion”.
  6. בשדה Category נבחר “Purchase/Sale” ונלחץ על “Save and continue”.
  7. נתקין את התוסף “WooCommerce AdWords Conversion Tracking”,

בהגדרות של התוסף נזין את מספר ההמרה מ-AdWords ונתן להמרה שם.

בנוסף נוודא שאנו משתמשים בערך של order_total ולא order_subtotal.

שלב ג׳ – יצירת רימרקטינג דינאמי ו-Product Feed

  1. נתקין את התוסף “WooCommerce AdWords Dynamic Remarketing”,

נזין ב-Conversion ID את מספר ההמרה שהזנו בסעיף 17 ונשמור את ההגדרות.

  1. נתקין את התוסף “Woocommerce Google Feed Manager”, בהגדרות של התוסף נלחץ על הכפתור , ונבחר שם לפיד, לדוגמא “brand-productfeed-25-6-18”.
  2. בשדה Channel נבחר “Google Marchent”.
  3. נוודא שכל הקטגוריות מסומנות ב-V.
  4. נבחר ב-Target Country את מדינת קהל היעד.
  5. נבחר ב-Default Category את הקטגוריה העיקרית של החנות.
  6. נבחר ב-Update Schedule עדכון של 24 שעות ביום ונלחץ על Save & Generate Feed.
  7. נלחץ על “Feed Manager” ועל “Activate” כדי להתחיל להפעיל את הפיד.
  8. ניצור פיד חדש ב-Google Merchants ע״י לחיצה על “Products” > “Feeds” ועל כפתור ה-״+״.
  9. נבחר את מדינת קהל היעד והשפה של החנות, ואז נלחץ על “CONTINUE”.
  10. נתן את אותו השם שנתנו לפיד בסעיף 19, נבחר Scheduled fetch, ואז נלחץ על “CONTINUE”.
  11. נזין את שם הפיד בשנית, ונבחר ב-Time Zone את האיזור הרלוונטי לדיווח לפי מדינת קהל היעד.
  12. נעתיק מתוסף ה-Feed Manager את כתובת הפיד, תחת השדה “Url”, ונדביק בשדה “File URL”.
  13. נלחץ על “CONTINUE” ונעבור למסך ה-“Shipping”.
  14. נגדיר את אותן שיטות המשלוח כמו שהן מוגדרות באתר, בלי זה הפיד לא יעבוד.
  15. נחזור ל-“Products” > “Feeds” ונלחץ על השם של הפיד שיצרנו.
  16. נלחץ על “FETCH NOW” ונמתין עד שנקבל חיווי שהפיד עודכן בהצלחה.

שלב ד׳ – הקמת קמפיין Display דינאמי

  1. ניצור קמפיין Display כרגיל, אך נסמן את התיבה בחלון “Dynamic ad settings”:

הקמת קמפיין Display דינאמי

בנוסף נבחר בשדה “Business type” את האפשרות “Retail” ונלחץ על “Set up remarketing”.

  1. נבטל את הסימון בשדה “Send instructions by email” ונלחץ על “Continue”.
  2. נחזור על סעיף 35, והפעם גם נבחר את הפיד שיצרנו מקודם, נמשיך להגדרת ה-Ad Group.
  3. נבחר את הקהל “(Product viewers (Retail”, ונוודא שלא מסומן “Let AdWords automatically find new customers” ונלחץ על “Save and continue”.
  4. נלחץ על “Skip ad creation”, ונלחץ על ועל “Ad gallery”.
  5. נלחץ על “Dynamic ads” ועל “Dynamic product ads – image ads”.
  6. נוסיף לוגו ונעצב את המודעה בהתאם לצרכים שלנו.
mm
נכתב ע”י:

קונברטיקס, נעים להכיר.
חברה המנהלת מהלכי שיווק דיגיטליים נבונים וייחודיים לעסקים שרוצים להתפתח יד ביד עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם.

SignUp
להיות צעד אחד לפני כולם! קבלו כתבות, כלים ומבצעים מעולם הדיגיטל ישירות למייל שלכם

    תגובות 2
    + הוסף תגובה

    2