יצירת המרות ומודעות דינאמיות בגוגל אדוורדס ב – WooCommerce
שלב א׳ – יצירת Google Merchants
- יש ליצור משתמש חדש ב-MCC של Google Merchants:
- יש לוודא שיש Google Analytics מחובר ופעיל באתר של החנות ושיש למשתמש mcc שלנו גישה אליו, אנו נשתמש בו בכדי לאמת את כתובת האתר לשימוש ב-Google Merchants:
- במידה ואין גישה לאנליטיקס או שהשיטה לא עבדה, יש לאמת את האתר דרך אחת מהשיטות האחרות.
- ללחוץ על ״About your business״ ולהזין את פרטי העסק.
- ללחוץ על “Logo” ולהעלות גרפיקות בהתאם לדרישות בעמוד.
- נקשר את חשבון ה-Merchants החדש לחשבון ה-AdWords הקיים:
נעשה זאת ע״י לחיצה על “Account linking”, ו-״LINK ACCOUNT”
תחת השדה “Other AdWords accounts”. נזין את מספר החשבון
של ה -AdWords ונלחץ על “SEND LINK REQUEST”
- נאשר את הבקשה בצד של AdWords, נעשה זאת על ידי לחיצה על “Linked accounts”:
- יש לוודא שחשבון ה-AdWords מקושר בנוסף גם לחשבון ה-Analytics.
- נחזור ל-Google Merchants ונוודא שגם חשבון ה-Google My Business מקושר דרך “Account linking”.
שלב ב׳ – הטמעת המרות
- לאחר שהטמענו קוד רימרקטינג באתר של החנות, נתקין את התוסף הבא ל-WooCommerce:
WooCommerce Google Analytics Integration
בהגדרות של התוסף נזין את מספר המעקב של האתר ב-Analytics ונסמן את כל התיבות.
- ניצור המרת מכירה ב-Google AdWords ע״י לחיצה על Tools > Conversions
- נלחץ על הכפתור , ולאחר מכן על “Website”.
- נזין את שם ההמרה בשדה Name, לדוגמא “Purchase”.
- בשדה Value נבחר “The value of this conversion action may vary”.
- בשדה Count נוודא שמסומן “Every conversion”.
- בשדה Category נבחר “Purchase/Sale” ונלחץ על “Save and continue”.
- נתקין את התוסף “WooCommerce AdWords Conversion Tracking”,
בהגדרות של התוסף נזין את מספר ההמרה מ-AdWords ונתן להמרה שם.
בנוסף נוודא שאנו משתמשים בערך של order_total ולא order_subtotal.
שלב ג׳ – יצירת רימרקטינג דינאמי ו-Product Feed
- נתקין את התוסף “WooCommerce AdWords Dynamic Remarketing”,
נזין ב-Conversion ID את מספר ההמרה שהזנו בסעיף 17 ונשמור את ההגדרות.
- נתקין את התוסף “Woocommerce Google Feed Manager”, בהגדרות של התוסף נלחץ על הכפתור , ונבחר שם לפיד, לדוגמא “brand-productfeed-25-6-18”.
- בשדה Channel נבחר “Google Marchent”.
- נוודא שכל הקטגוריות מסומנות ב-V.
- נבחר ב-Target Country את מדינת קהל היעד.
- נבחר ב-Default Category את הקטגוריה העיקרית של החנות.
- נבחר ב-Update Schedule עדכון של 24 שעות ביום ונלחץ על Save & Generate Feed.
- נלחץ על “Feed Manager” ועל “Activate” כדי להתחיל להפעיל את הפיד.
- ניצור פיד חדש ב-Google Merchants ע״י לחיצה על “Products” > “Feeds” ועל כפתור ה-״+״.
- נבחר את מדינת קהל היעד והשפה של החנות, ואז נלחץ על “CONTINUE”.
- נתן את אותו השם שנתנו לפיד בסעיף 19, נבחר Scheduled fetch, ואז נלחץ על “CONTINUE”.
- נזין את שם הפיד בשנית, ונבחר ב-Time Zone את האיזור הרלוונטי לדיווח לפי מדינת קהל היעד.
- נעתיק מתוסף ה-Feed Manager את כתובת הפיד, תחת השדה “Url”, ונדביק בשדה “File URL”.
- נלחץ על “CONTINUE” ונעבור למסך ה-“Shipping”.
- נגדיר את אותן שיטות המשלוח כמו שהן מוגדרות באתר, בלי זה הפיד לא יעבוד.
- נחזור ל-“Products” > “Feeds” ונלחץ על השם של הפיד שיצרנו.
- נלחץ על “FETCH NOW” ונמתין עד שנקבל חיווי שהפיד עודכן בהצלחה.
שלב ד׳ – הקמת קמפיין Display דינאמי
- ניצור קמפיין Display כרגיל, אך נסמן את התיבה בחלון “Dynamic ad settings”:
בנוסף נבחר בשדה “Business type” את האפשרות “Retail” ונלחץ על “Set up remarketing”.
- נבטל את הסימון בשדה “Send instructions by email” ונלחץ על “Continue”.
- נחזור על סעיף 35, והפעם גם נבחר את הפיד שיצרנו מקודם, נמשיך להגדרת ה-Ad Group.
- נבחר את הקהל “(Product viewers (Retail”, ונוודא שלא מסומן “Let AdWords automatically find new customers” ונלחץ על “Save and continue”.
- נלחץ על “Skip ad creation”, ונלחץ על ועל “Ad gallery”.
- נלחץ על “Dynamic ads” ועל “Dynamic product ads – image ads”.
- נוסיף לוגו ונעצב את המודעה בהתאם לצרכים שלנו.