בניית קהלים רווחים באמצעות פרסום בפייסבוק להגדלת המכירות בחנות האונליין שלכם.
במאמר זה נלמד כיצד ליצור מכירות בחנות האונליין שלכם באמצעות פרסום בפייסבוק, בעזרת קהלים ממוקדים מבוססי נתונים שנאספו מהאתר שלכם בעיקר. חוץ מקהלים מבוססי תחומי עניין, אנחנו ממליצים ליצור קהלים בפייסבוק מסוג Custom Audience. קהלים מסוג זה חכמים יותר ומבוססי התנהגות גולשים. אנחנו מאוד ממליצים להשתמש בקהלים שנציע במאמר, לבצע A\b testing על מנת שתוכלו להבין אילו קהלים עובדים הכי טוב בקמפיינים שלכם, וכל מה שנשאר לכם לעשות זה להתחיל להרוויח יותר מכירות באתר.
איך להגיע למסך בניית הקהלים?
Ad Account > Audience > Create Audience > Custom Audience
קהל 1
כל מי שביקר באתר בX יום אחרונים.
בנוסף, ניתן לבחור – לפי ביקורים בעמודים ספציפיים באתר.
קהל 2
כל מי שרכש בX יום אחרונים.
קהל 3
כל מי שביצע חיפוש באתר בX יום אחרונים.
קהל 4
כל מי שהתחיל צ’ק אאוט באתר בX יום אחרונים.
קהל 5
גולשים שרכשו מוצר ספציפי באתר.
יש לבחור באופציה Refine by > על מנת לבחור במוצר ספציפי, נבחר באפשרות URL/Parameter ולאחר מכן נבחר באופציה Content Name. אנחנו ממליצים לקדם את המוצרים הנמכרים ביותר באתר שהם גם הרווחיים ביותר עבורכם.
קהל 6
גולשים שרכשו מוצרים בקטגוריה מסוימת.
מומלץ ליצור קהל של מבקרים בקטגוריה מסוימת על מנת לשפר את ביצועי הקמפיינים בהם עושים שימוש בקטלוג לקהל קר, רימרקטינג, או כאשר יש מבצע על קטגוריית מוצרים ספציפית ועוד.
קהל 7
גולשים שביצעו רכישה מעל מחיר מסוים.
חשוב לבנות קהל לקוחות שקנו בסכומים גדולים באתר, ולאחר מכן לקדם להם מוצרים משלימים או מוצרים חדשים וכו׳. כל זאת, על מנת לנסות להחזיר אותם לרכישה חוזרת למען ביצוע רכישה גדולה נוספת או אביזרים משלימים למוצר אותו רכשו. בנוסף, ניתן ליצור מקהל זה קהל לוקאלייק איכותי עם כוונות רכישה גבוהות.
קהל 8
גולשים שרכשו מעל כמות פעמים מסוימת.
קהל מסוג זה יעזור לכם ליצור קהלי לוקאלייק איכותיים שיהפכו לרוכשים באתר. בנוסף, תוכלו לטרגט את הקהל עצמו על מנת להראות לו מוצרים נוספים שהוא עשוי להיות מעוניין לרכוש בנוסף (מומלץ להשתמש בקהל לקמפיין מסוג קטלוג).
קהל 9
מבקרים לפי זמן שהייה באתר.
קהל המורכב מהמשתמשים הפעילים ביותר באתר שלכם.
אתם יכולים לבחור אם להשתמש ב-5%, 10% או 25% מהמשתמשים ששהו הכי הרבה זמן באתר.
קהל 10
קהל שניהל אינטראקציה עם עמוד האינסטגרם והפייסבוק.
חשוב ליצור קהל מסוג זה מכיוון שמדובר בגולשים שהתעניינו בעמודי הסושיאל מדיה של המותג וניהלו איתם אינטראקציה כלשהי (שיתופים, לייקים, תגובות וכו׳). לכן, ניתן להבין שקהל זה מתעניין במוצרים אותם אתם מוכרים ויש לו סבירות גבוהה יותר להתעניין ברכישה כאשר תוצג לו מודעה של המותג שלכם.
לסיכומו של דבר.
קהלים מבוססי תחומי עניין בקמפיינים, מהווים חשיבות רבה עבור ההכנסות בחנות האונליין שלכם. עם זאת, בניית קהלים חכמים המבוססים על מידע באתר, כמו: קהל שביקר בעמוד ספציפי או קהל שרכש בסכום גבוה באתר, אלו קהלים שיכניסו לכם גם יותר מכירות וגם בסכומים גבוהים יותר. בנוסף, יעזרו לכם ליצור קהלי Lookalike איכותיים יותר. התפקיד שלכם הוא לפתוח את הראש ולחשוב אילו מוצרים הם הרווחים ביותר עבור העסק שלכם, ולפי כך תבנו קהלים.
ועכשיו הגיע הזמן להקים קהלים, להריץ A\b testing ולהתחיל להרוויח. שיהיה בהצלחה!