בלוג פרסום באינטרנט | קונברטיקס, משרד פרסום דיגיטל בתל אביב
Taking too long? Close loading screen.
שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט

mm
נכתב ע”י:
2022 11, August

התנועה לאתר נפלה – מה עושים?

כבעלי עסקים, אחת האחריויות החשובות שלנו היא להיות עם אצבע על הדופק על כמות הגולשים הנכסים לנכסים הדיגיטליים שלנו, ומגמות המרה. לעיתים קרובות, כאשר מתקיימת ירידה שלכאורה מגיעה משום מקום, אנו נוטים לפעול בצורה אימפולסיבית אל מנת לתקן את המגמה

לקרוא
100
mm
נכתב ע”י:
2022 20, July

השינויים וההגבלות שחלו על מפרסמים בעקבות iOS 14

בכנס המפתחים העולמי האחרון, (WWDC) הכריזה אפל על שינויים במוצר ובמדיניות שהשפיעו על שיתוף הנתונים ב-iOS.   אותם שינויים מאפשרים למשתמשי אייפונים שעדכנו גרסה ל iOS 14 ואילך שליטה האם לשתף את המידע מסוג גיל, מין, תחביבים, היסטוריית גלישה ועוד באפליקציות

לקרוא
63
mm
נכתב ע”י:
2022 15, March

אימייל מרקטינג וחוק הספאם

שיווק במייל וחוק הספאם – איך תוודאו שאתם לא חשופים לתביעות? בדצמבר 2008 התקבל בישראל חוק הספאם, שהוא בעצם תיקון 30 א’ לחוק התקשורת, והוא קובע מסגרת ברורה של כללים לשליחת הודעות ללקוחות בדואר אלקטרוני. חוק הספאם בישראל “מיישר קו”

לקרוא
101
mm
נכתב ע”י:
2022 27, January

לא רואים רכישות בגוגל אנליטיקס? הנה 10 סיבות לכך!

אם אתה מפעיל חנות מסחר אלקטרוני ועוקב אחר הזמנות באמצעות Google Analytics, קרוב לוודאי שנתקלת בסיטואציה הזאת: אתה רואה רכישה במערכת ניהול האתר שלך אבל אתה לא רואה זאת בדוחות Google Analytics. זה בדרך כלל לא קשור למערכת חנות האינטרנט

לקרוא
30
mm
נכתב ע”י:
2022 15, January

הטרנדים החמים בסושיאל שאסור לכם לפספס – מבט אל 2022

משווקים אינם נביאים, אבל הם בהחלט יכולים לשים אצבע על הדופק של תחום הסושיאל. כדי לעזור למומחי השיווק לעמוד בקצב ההתפתחות המסחררת של עולם הדיגיטל, בלוג HubSpot סקר יותר מ-1,000 משווקים גלובליים ממותגי B2B ו-B2C וקומץ מומחים בתעשייה, על מנת

לקרוא
25
mm
נכתב ע”י:
2021 15, December

Enhanced Conversions – גרסת הבטא של גוגל אדס

לאחרונה, הציגה גוגל טכנולוגיה חדשה שמטרתה לשפר משמעותית את דיוק הניטור והמדידה של שיח ברשת. החברה הכריזה כי המהלך יזכה לשם enhanced conversions והסבירה כי הוא יתמוך בתיוגי השיח הקיימים באמצעות איתור של תוכן ממקור ראשון ובו מופיע דיון באתר

לקרוא
33
mm
נכתב ע”י:
2021 13, November

הדרך הטובה ביותר לעדכן את האתר מבלי לפגוע ב-SEO

אחרי כל החידושים האחרונים של גוגל, בעלי עסקים רבים החלו להתאים את האתר שלהם למובייל. הבעיה שבמקרים רבים האתרים מיושנים ויש צורך ביצירה של אתר מובייל מאפס, ואם עיצוב אתרים לא נמצא בקורות החיים שלך, כנראה שצד שלישי מעורב בסיפור.

לקרוא
26
mm
נכתב ע”י:
2021 13, October

ראו הוזהרתם! השינויים במדיניות האזהרה של Google Ads

לאחרונה הציגה Google Ads תוכנית ניסוי למאבק בהפרות מדיניות חוזרות. החל מספטמבר (2021), מפרסמים המפרים את מדיניות המודעות באופן חוזר, יספגו השעיות זמניות של החשבון ובסופו של דבר השעיה קבועה. גוגל, מזה זמן מה נמנעה מלפרסם מודעות המפרות את הכללים

לקרוא
28
mm
נכתב ע”י:
2021 15, September

Performance Max Campaign של גוגל: העתיד נמצא כאן.

עדכון: ההמלצה הנוכחית שלנו היא להשתמש ב-Performance Max Campaign של Google למטרות יצירת לידים. שימוש בחשבונות אי-קומרס אינה השיטה המומלצת ברבעון הקרוב, אלא אם יש לך דף נחיתה יחיד או שמבחר המוצרים שלך מצומצם.   סוג הקמפיין החדש שהושק לאחרונה,

לקרוא
31
mm
נכתב ע”י:
2021 08, August

העברת שמות של קמפיינים וקבוצות מודעות בגוגל אדס באופן דינמי ל – Tracking Template

כאשר עובדים עם Google Ads, מרבית הקמפיינרים בדרך כלל משתמשים בפיצ’ר התיוג האוטומטי המוסיפה את הפרמטר gclid ל-URL של הדף נחיתה (למשל domain.com/landing-page?gclid=12345abcde). פיצ’ר זה מאפשרת למנגנוני המעקב של Google Ads ו- Google Analytics להתאים משתמש ספציפי והפעולות שהוא מבצע

לקרוא
29
mm
נכתב ע”י:
2021 14, July

כך משפיע השינוי של אפל על מפרסמים דיגיטליים

בחודשים האחרונים, מפרסמים בתחום הדיגיטל החלו לשנות את דפוסי ההוצאות שלהם. הסיבה? שאפל בע”מ החלה לדרוש מבעלי אפליקציות לבקש את אישורם של משתמשי האייפון והאייפד לעקוב אחריהם ולנטר את פעילותיהם. באפריל שינוי המעקב נכנס לתוקף ומשתמשים רבים במערכת ההפעלה iOS

לקרוא
25
mm
נכתב ע”י:
2021 13, May

ניתוח תוכן – למה זה קריטי

כבעל עסק שרוצה להנכיח את עצמו בעולם הדיגיטלי, צריך תמיד להתעדכן בכלים השיווקיים העדכניים. ייצור תוכן הוא כלי נהדר להנעת תנועה, להבטחת עקביות המותג ולתקשורת ישירה עם הקהל שלך. אך בעוד שיצירת תוכן יכולה לבצע את כל הדברים הללו ויותר,

לקרוא
29
mm
נכתב ע”י:
2021 25, February

בניית קהלים רווחים באמצעות פרסום בפייסבוק להגדלת המכירות בחנות האונליין שלכם.

במאמר זה נלמד כיצד ליצור מכירות בחנות האונליין שלכם באמצעות פרסום בפייסבוק, בעזרת קהלים ממוקדים מבוססי נתונים שנאספו מהאתר שלכם בעיקר. חוץ מקהלים מבוססי תחומי עניין, אנחנו ממליצים ליצור קהלים בפייסבוק מסוג Custom Audience. קהלים מסוג זה חכמים יותר ומבוססי

לקרוא
23
mm
נכתב ע”י:
2020 23, November

מהי הדרך הטובה ביותר לקדם את האפליקציה שלכם? הכירו את ״קמפיין אוניברסלי לאפליקציה״ | Universal App Campaign

קמפיין אוניברסלי לאפליקציה הוא דרך ממוקדת למציאת משתמשים חדשים ורלוונטים לאפליקציה שלכם באופן פשוט להקמה ותפעול. במאמר תקבלו את כל המידע שאתם צריכים לדעת על הקמפיין, כולל שיטות עבודה מומלצות להצלחה. מהו קמפיין אוניברסלי לאפליקציה של גוגל? קמפיין אוניברסלי לאפליקציות

לקרוא
22
SignUp
להיות צעד אחד לפני כולם! קבלו כתבות, כלים ומבצעים מעולם הדיגיטל ישירות למייל שלכם