בסופו של יום, הגולשים מחפשים מותגים שמייצגים איכות ומקצוענות. על ידי מעבר קפדני על תוכן האתר, ומחקר קהל היעד, בנינו תהליך ארוך תווך של אופטימיזציית תוכן במטרה להגיש תוכן שעונה בדיוק על הצורך של הגולש. בשורה התחתונה, גולש ככל שהתוכן איכותי ומדוייק יותר, כך הגולש מרגיש יותר בנוח לשתף פעולה עם המותג - ולהפוך ללקוח.
מגודל הפונט, לגרפיקות מותאמים - עיצוב האתר משפיע רבות על חוויית המשתמש. ככל שהאתר נראה יותר איכותי, הגולש יראה במותג כיותר איכותי. הקשר בין עיצוב UX ושיעורי ההמרה אינו רק משלים - אלא הכרחי. הסיכוי שגולש יהפוך ללקוח קטן משמעותית אם לוקח יותר מדי זמן לטעון דפים, אם תהליך ההרשמה או הרכישה מלחיץ את המבקרים, או אם משהו שהם מצפים לראות לא נראה כמו שצריך בסמארטפונים שלהם.
מרבית הגולשים מגיעים מחיפוש ידני בגוגל - ואל ידי בניית אסטרטגיית SEO מקיפה ורצינית, ממחקר מילות מפתח, לבניית תכנית קישורים פנימיים וחיצוניים, ועד להוספת באנרים ליצירת קשר בכל עמוד, דאגנו שהגולשים ימצאו אותנו בתדירות גבוהה יותר בגוגל.
כאשר מדובר בשיפור יחס המרה, קונברטיקס מסתכלת במבט 360 על המותג, ומסתכלת לתווך ארוך. אופטימיזציית אחוז המרה אינה משימה קטנה, ודורשת חשיבה ואסטרטגייה ארוכת תווך, המסתכלת על הצרכים של בעל העסק, גוגל, וכמובן - הגולש עצמו. מהרגע בו הגולש מחפש את השירות בגוגל, עד לשליחת טופס הליד - אנו דואגים ליצור חוויית משתמש איכותית ונוחה.
הם תמיד אומרים שהשיחת טלפון הראשונה היא שגרמה להם להבין שאנחנו הדבר הנכון לעסק שלהם.