רגע לפני שאנחנו ניגשים לכתוב את התוכן שימשוך את הלקוחות שלכם, חשוב לזכור כי אסטרטגיה נבונה היא הבסיס לקמפיין מוצלח בעל תוצאות טובות. כחלק מתהליך הפלנינג בקונברטיקס, ייערך מחקר שוק מקיף על קהל היעד והמתחרים, יוגדרו יעדים ומטרות, וכן יוקמו התשתיות לקמפיין
לא כל כותב תוכן מתמצא בתרבות של קהל היעד אליו הוא כותב. אצלנו התוכן מגיע מקהל היעד עצמו. על מנת ליצור תוכן ייחודי, אותנטי ומדויק עבור קהל היעד שלכם, קונברטיקס עובדת עם מעצבים וכותבי תוכן דוברי רוסית המכירים את התרבות הרוסית על בוריה. תסמכו עלינו, רואים את זה בתוצאות
צוות מנהלי הקמפיינים שלנו מומחה בעבודה על פלטפורמת הפרסום של יאנדקס. לאחר ניסיון של שנים אנחנו יודעים בדיוק מה דרוש כדי להריץ קמפיין מנצח
אחד היתרונות הבולטים המובניםיאנדקס הוא מנוע החיפוש המוביל בקרב דוברי רוסית. ממש כמו גוגל, יאנדקס מציעה מנוע חיפוש חופשי, מערכת מיילים, מפות תנועה, שירותי מוזיקה, שיתוף סרטוני וידאו, אחסון נתונים, וכמובן, איך לא – שירותי שיווק ופרסום דיגיטליים לעסקים המטורגט לקהלים שונים
בשמחה. בממוצע, 3.8 מיליארד חיפושים גלובאליים חודשיים מתבצעים ביאנדקס, כמחצית מגולשים ברוסיה משתמשים ביאנדקס, ונכון להיום, יאנדקס הוא המנוע חיפוש הרביעי הכי פופולארי בישראל היום. אפשר ממש להגיד שכשאתם מוותרים על יאנדקס, אתם למעשה מתעלמים ממיליוני לקוחות פוטנציאליים
יאנדקס מציעה מגוון רחב של אמצעי פרסום ביניהן מודעות טקסט, מודעות תמונה, מודעות וידאו, מודעות שופינג, באנרים חכמים ועוד
5 ימים להעלאת קמפיין לאוויר
35 קמפיינים פעילים
1500 לידים חודשיים
30% פחות בתשלום לקליק
שאלות נפוצות
יאנדקס עובדת בצורה מאוד דומה לגוגל מבחינת המודל העסקי, סוגי המודעות, והמדדים השונים שהן מודדות. ההבדל העיקרי הוא שיאנדקס מותאמת לקהל דוברי הרוסית. הדבר מתבטא בכמות התווים שהיא מציעה, האלגוריתמים שהיא משתמשת בהם, וגם האתרים שהיא מציגה.
ל-Google Ads ול-Yandex Direct יש מערכת דומה לחישוב עלות לקליק, אך ל-Google Ads אין תקציב מינימלי, והוא ניתן לשינוי בכל עת. לעומת זאת, ל-Yandex Ads יש תקציב שבועי מינימלי של 300 RUB (או 10 דולר).
בתשובה קצרה: כן. רק בשביל לסבר את האוזן, בשנת 2021, ההכנסות הגלובאליות מפרסום ב-Yandex הסתכמו בכמעט 3 מיליארד דולר.
הלקוחות שלנו
הם תמיד אומרים שהשיחת טלפון הראשונה היא שגרמה להם להבין שאנחנו הדבר הנכון לעסק שלהם.
חומרים מקצועיים שלנו לקריאה ולמחשבה...בנייה וקידום אתרים בעידן הדיגיטלי דורש ידע וניסיון. המתודולוגיות, השיטות, הטכנולוגיות והיכולות מתעדכנות חדשות לבקרים. הכנו כמה מדריכים מקצועיים בנושאים שונים, בשביל לאפשר לכם לקרוא ולהבין מה אנחנו עושים?