את הדרך לפסגה אנחנו מכירים מצוין, אתם באים?
אם לקוח חיפש אתכם בגוגל ולא מצא אתכם בעמוד הראשון, אתם פשוט לא שם. ואם זה לא מספיק, המתחרים שלכם כן. מה עושים? קידום ממומן בגוגל. אבל כזה שעובד.
קידום ממומן בגוגל הוא מקצוע שדורש שנים של ידע וניסיון. כדי שהקידום הממומן שלכם יוכל לייצר תוצאות, אתם חייבים להבין: מה הגולשים מחפשים? באילו ביטויים להשתמש ומאילו להימנע? אל מי לפנות ומתי? והכי חשוב: כמה זה יעלה לכם?
אנחנו יודעים לשאול את כל השאלות, למצוא את התשובות וליישם אותן בדרכים היעילות ביותר. אתם מוזמנים להשקיע שעה של פגישה איתנו, כדי שנוכל להבין איך לקחת אתכם לעמוד הראשון בגוגל, בעלות אופטימלית. איך אתם שותים את הקפה שלכם?
GDN - Google Display Network – רשת התוכן של גוגל, מאפשרת קידום ופרסום במיליוני אתרים ברחבי העולם להגיע למספרים עצומים של גולשים וליהנות מאפשרויות לבחירת יעדים, ניתוחים מתקדמים, ערוצי הפצה ואופטימיזציה לאורך כל חיי הקמפיין.
איך זה עובד? האתרים הרבים החברים ברשת הפרסום של גוגל, נהנים מהכנסות כאשר המודעות שלכם מופיעות בעמודים שלהם, כחלק מהכתבות והמאמרים ואתם נהנים מחשיפה ממוקדת, איכותית ומשתלמת.
אתם מוזמנים למקסם את אפשרויות הפרסום ברשת התוכן של גוגל ולהרוויח יותר לקוחות איכותיים.
יותר ממיליארד אנשים קוראים, כותבים, משתפים ומגיבים ברשת החברתית הגדולה בעולם מדי יום. אבל המספרים הגדולים הם רק חלק מהיתרונות שפייסבוק מציעה לעסקים (גדולים וקטנים).
היתרון המשמעותי ביותר של פייסבוק עבור עסקים הוא סט האפשרויות והיכלות שלה שמעניק הם גישה ישירה ואישית לגולשים ויכולת לדעת מה הם חושבים על המותג שלהם מה הם עושים, או מתכוונים לעשות אותו.
יתרון גדול הוא שבאמצעות אפשרויות הפרסום של פייסבוק, גם עסקים קטנים יכולים להגיע לקהלים גדולים, לצמוח ולהתפתח.
גם אתם יכולים לגרום ליותר לקוחות להיחשף למסרים שלכם, לנווט לאתר שלכם, להתקשר ישירות מהמודעה, להגיב, לשתף חברים ועוד. כל אחת מתנועות הגולשים נרשמת ומתועדת כדי שתוכלו לחדד את המסרים, לעדכן את ההצעות, להגיב וללמוד עוד על הלקוחות שלכם. גם אתם יכולים להתחיל לפרסם איתנו בפייסבוק ולראות תוצאות.
לינקדאין היא אחת הרשתות החברתיות הוותיקות, הגדולות והמקצועיות ביותר שתוכלו למצוא ברשת. בדומה לרשתות חברתיות אחרות, Linkedin מאפשרת קידום ממומן של תכנים באמצעות מערכת לניהול קמפיינים.
באמצעות מערכת הקידום של Linkedin תוכלו לבחור האם לייצר מודעות, תוכן ממומן, או הודעות לאנשי מפתח רלוונטיים, לפלח את קהלי היעד, לקבוע תקציב ולעקוב אחרי אבל, למה לכם לדאוג לכל הדברים האלו? תנו לנו לעשות את זה בשבילכם.
מהפכת ה- On Line Video של העשור האחרון, דומה למהפכת הטלוויזיה הצבעונית (אם אי פעם ראיתם טלוויזיה בשחור לבן, אתם בטח יודעים על מה אנחנו מדברים).
למה לפרסם ב- ?YouTube כי במאה ה-21 אנשים צורכים תכנים באמצעות ה-YouTube. ערוץ הוידאו של גוגל מציע להם אין סוף פרסומות, רכילויות, מוזיקה, סרטונים, קליפים, תוכן גולשים ומאות קטגוריות תוכן נוספות.
חברו את המותג שלכם לתוכן הכי רלוונטי, בין אם מדובר בחדשות, בלהיטים ועוד.
שתי ענקיות הטכנולוגיה הישראליות מאפשרות פרסום וחשיפה על ידי הצעות תוכן ממוקדות והמלצות על תכנים אינפורמטיביים המקדמים את המותג. גישת שיווק זו נתפסת כיותר "אובייקטיבית" בעיניי הגולשים ולכן היא אפקטיבית במיוחד.
החברות הללו מאפשרות לכם להציג את התכנים שלכם לצד כתבות בתחומים זהים או משלימים. והקוראים נחשפים אליהם כהמלצות להמשך קריאה או כאל תוכן פופולרי אשר עניין הרבה אנשים.
קידום באמצעות אווטבריין וטאבולה מאפשר מיקוד תכנים וקהלי יעד איכותיים, ואנחנו יודעים בדיוק איך להשתמש בו כדי למקסם את ההצלחה שלכם.
6 שנות ניסיון
3240 קמפיינים
92M חשיפות
36072 לידים
שאלות נפוצות
אאוטבריין וטאבולה הן חברות טכנולוגיה ישראליות שפיתחו פלטפורמת פרסום באמצעות תוכן. פרסום וקידום באמצעותן מאפשר להגיע אל קהלי יעד מפולחים, באמצעות כתבות תוכם המופיעות בצמוד לתוכן עיתונאי.
הפלטפורמות הללו מעניקות לכם אפשרות להפיץ את התכנים השיווקיים שלכם בערוצים רבי משתמשים ולהגיע אל קהלי היעד באופן שונה משמעותית מהפרסום המסורתי.
התכנים שלכם ישולבו באתרי תוכן (הנמצאים בהסכמים עם השתיים) ויוצגו לגולשים בסוף הכתבה כהצעות לקריאה נוספת. דברו איתנו ונשמח להסביר לכם עוד על האפשרויות והיתרונות של הפרסום בערוצים הללו.
בתחתית של כתבת תוכן באתר פופולרי, יופיע קישור למידע נוסף בעל קשר ישיר או עקיף לתחום בו עוסקת הכתבה המקורית. לדוגמה: בתחתית של כתבה אודות סכנות הנהיגה בחורף, יכול להופיע קישור לכתבת תוכן שיווקי, המקדמת צמיגים של יצרן מסוים.
כיוון שאופן הקריאה באינטרנט כולל גלילה כלפי מטה, מוצרי הפרסום של טאבולה ואאוטבריין מופיעים בתחתית הכתבות ומאפשרות לגולשים להמשיך ולגלוש באתר ולקרוא תכנים אובייקטיביים וחפים כביכול מפרסום .
GDN הן ראשי התיבות של Google Display Network, רשת השותפים של גוגל.
מדובר באוסף עצום של אתרים בכל העולם אשר מציגים פרסומות המקודמות באמצעות מילות חיפוש. .
פרסום באמצעות הרשת של גוגול, יאפשר לכם להגיע לקהלי יעד בכל העולם, ע"י הגדרות נכונות של הקמפיין. רוצים לדעת כיצד להגדיר את הקמפיין שלכם בצורה נכונה? דברו איתנו.
כחלק מכלי הפרסום ב- Adwords, גוגל מאפשרת להקים קמפיין וידיאו שמקודם ב- YouTube או ברשת השותפים של YouTube.
בדומה להקמת קמפיין Adwords גם כאן יש לבחור את קהל היעד, הפלטפורמות, המדינות, הערוצים והתקציב, לשגר את הוידיאו למרחבי הרשת ולבצע אופטימיזציה של הקמפיין לאורך כל הדרך.
כי וידיאו הוא אמצעי רב עוצמה שמאפשר למותגים להגדיל את המודעות לקיומם, לחשוף מוצרים חדשים ופרטים ולספר סיפור.
יכולות הוידאו של הרשת, שלא מפסיקות להתפתח מאפשרות לכם ליצור סרטוני וידאו, שהיו בעבר מוגבלים למותגים מרובי תקציבים בלבד, ולהפיץ אותם ביעילות, באמצעות כלי פילוח, פרסונליזציה, מדידה ואופטימיזציה.
וידאו שנוצר ונערך בידיים טובות, ידביק את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם למסך, יניע אותם לפעולה וייצר עבורכם תוצאות מהסרטים.
כן, בוודאי! הרשת, שהושקה בשנת 2002 והפכה עם השנים לרשת בעלת אופי עסקי ותעסוקתי, מאפשרת לכם לחשוף את התכנים שלהם לעיני קהל עסקי מפולח.
בנוסף היא מאפשרת להגיע ללקוחות באמצעות פרסום באנרים, טקסטים ומאמרים הנשתלים כחלק מה -Feed (אותה רשימה ארוכה של תכנים, מאמרים ופרסומות) שלהם. את קהלי היעד ניתן לפלח עפ"י מקצוע, תחום העיסוק,, גיל, מין ופרמטרים רבים נוספים.
הפרסום בלינקדאין רלוונטי במיוחד עבור עסקים הפועלים בתחום העסקי (B2B) או פונים לשווקים בחו"ל. ניתן לפלח
הלקוחות שלנו
הם תמיד אומרים שהשיחת טלפון הראשונה היא שגרמה להם להבין שאנחנו הדבר הנכון לעסק שלהם.
חומרים מקצועיים שלנו לקריאה ולמחשבה...בנייה וקידום אתרים בעידן הדיגיטלי דורש ידע וניסיון. המתודולוגיות, השיטות, הטכנולוגיות והיכולות מתעדכנות חדשות לבקרים. הכנו כמה מדריכים מקצועיים בנושאים שונים, בשביל לאפשר לכם לקרוא ולהבין מה אנחנו עושים?