צאו איתנו למסע מרתק, רצוף ברעיונות, חידושים והפתעות, בדרך למקום הראשון
לפני שיוצאים עם מוצר לשוק - ואנחנו מתייחסים לאתר שלכם כאל מוצר לכל דבר ועניין, מומלץ תמיד לערוך מחקר. ללמוד מה עושים המתחרים, מיהם הלקוחות, עם איזו חברה לקידום אתרים הם עובדים, איזה דברים הם מחפשים, ולמה הם עושים את מה שהם עושים. על בסיס הנתונים הללו אפשר להחליט מה להציג באתר ובאילו מיקומים.
אם זה נראה לכם טיפה מורכב, זה בסדר. הרי יש לכם עסק לנהל. רק רצינו שתדעו שאתם לא לבד. אתם מוזמנים תמיד להתקשר אלינו ואנחנו נשאל את השאלות ונמצא את התשובות. כדי שאתם לא תצטרכו.
חשבתם שבניית אתרים יכולה להסתכם בכמה שורות קוד, עיצוב מוצלח וטקסט מתחכם? תחשבו שוב. נכון, זה מה שכל חברה לקידום אתרים אמרה לעשות , אבל מאחורי כל אתר מוצלח באמת ניצבת תורה שלמה העוסקת בבנייה נכונה הנכונה, המאפשרת ל- Google לסרוק אותו ולמקם אותו בצמרת תוצאות החיפוש.
אנחנו ניצור היררכיה אופטימאלית באתר שלכם, נוסיף את התכנים הנכונים במקומות הנכונים, ניצור חווית משתמש יעילה ומהנה, נדאג שהאתר יעלה במהירות ונדאג לכל מה שצריך כדי שתוכלו לגעת בלקוחות הרלוונטיים ולהניע אותם לפעולה.
קידום אורגני הוא עולם ומלואו. תחום מורכב ומתקדם הכולל טכנולוגיות וכללים נוקשים ודורש ערימות של ידע וניסיון.
שליטה בטכניקות קידום אורגניות כמו שימוש בביטויים מסוימים, קידום באמצעות אתרים חיצוניים ועוד, היא המפתח להצבת האתר במקום הרצוי, כלומר בין 10 התוצאות הראשונות ב- Google. זו צריכה להיות המטרה שלכם, וברגע שנתחיל לעבוד יחד תבינו שזו גם המטרה שלנו.
מילים יכולות לעשות נפלאות. אנחנו לא מתכוונים למילים שאתם אומרים לאלה שחתכו אתכם בכביש (אותן אף אחד לא מחפש), אלא לביטויים שמתארים את העסק שלכם. רוצים דוגמא? בבקשה.
איך אתם מתארים את העסק שלכם? נגיד שהוא: 'חברה לקידום אתרים'. איפה הוא ממוקם אולי 'בתל אביב'. מהו מוצר הדגל שלכם? תשובה אפשרית: 'בניית אתרים מותאמים למובייל'.
המילים האלה ועוד רבות אחרות ירכיבו את יריעת הביטויים האפשריים, שמהם נבנה עבורכם עולם תוכן שלם.
באינטרנט, התוכן הוא המלך.
עם כל הכבוד לטכנולוגיה, בלי תוכן היא לא הייתה שווה כלום שיווקי או חדשותי, אינפורמטיבי או אישי, חברתי או מציצני, כתוב או מצולם, לא משנה באיזה תוכן מדובר או איזו חברה לקידום אתרים תומכת בו,, אנחנו מוקפים בו מכל הכיוונים.
המצב הזה הפך אותנו מצד אחד לצרכנים ויצרנים כפייתיים של תוכן. (כן, גם כשאתם מעלים פוסט לפייסבוק אתם מייצרים תוכן), מצד שני וחיובי הרבה יותר הוא מאפשר לנו לקדם אתרים ביעילות.
יש אנשים שאומרים שאם האתר שלכם לא נמצא באינדקס של Google הוא לא קיים. נחשו מה? הם צודקים. כי אם גוגל לא יאנדקס את האתר שלכם לא יהיה מאיפה לשלוף את התוכן שנמצא בו, וזה מה שהגולשים מחפשים.
תארו לעצמכם שאתר שלכם הוא ספר שנמצא על אחד המדפים בספריה הכי גדולה בעולם, אבל מישהו שכח להכניס אותו לאינדקס החיפוש. מה הסיכוי שמישהו ימצא אותו. לכן כל כך חשוב שתדאגו שגוגל יאנדקס את האתר שלכם.
אם לא יודעים איך לעשות את זה? דברו איתנו, אנחנו תמיד שמחים לעזור.
בשביל אתם צריכים קישורים חיצוניים? קישורים שמובילים מאתרים סמכותיים ואיכותיים אל האתר שלכם יעלו את הדירוג שלו ויביאו אותו למקומות טובים יותר במנועי החיפוש.
איך יוצרים קישורים חיצוניים? מתייעצים עם חברה לקידום אתרים ומשתפים את התכנים שלכם בכמה שיותר אתרים איכותיים שחולקים אתכם את אותם עולמות תוכן.
אזהרה: אם תנסו לדחוף קישורים למקומות לא רלוונטיים הם עלולים לפגוע בדירוג שלכם ולהוריד את האתר מהמיקום בו הו נמצא. חוץ מזה, זה הכי שנות התשעים.
הרשתות החברתיות Facebook, Linkedin, Pinterest, Instagram, Snapchat ואחרות, הן כר נרחב לקידום אורגני או ממומן ולניתוב תנועה של גולשים לאתר שלכם. אם יש לכם אתר ואתם מעוניינים לקדם אותו, עומדות בפניכם לא מעט אפשרויות בניהן: פרסום מודעות, טקסטים, תמונות, סרטונים, מאמרים, קישורים, קבוצות, סקרים ומה לא, וכל קישור, תגובה או Like יכולים לקדם את האתר שלכם בכיוון הנכון.
אחרי שנקים עבורכם עמוד עסקי ברשתות שמתאימות לכם, או שנסביר לכם איך לעשות זאת בעצמכם, יגיע השלב המהנה באמת. להעביר את הסיפור של העסק שלכם בתמונות, טקסטים, סרטונים, שאלונים וסקרים. כולם מבוססים על בחירה מדוקדקת של קהלי היעד. בינתיים, תכינו תיקיה בשביל התגובות והשיתופים.
קידום ממומן מאפשר לקדם את האתר ואת העסק שלכם באמצעות מודעות המבוססות על מילות חיפוש,קהלי מטרה, אזורים גיאוגראפיים, תקציב ופרמטרים רבים נוספים, שיופיעו בראש ובתחתית עמוד התוצאות של מנוע החיפוש.
כדי להופיע במקומות הנכונים ובזמנים הנכונים, לעיני קהלי היעד הנכונים, וליצר תוצאות אפקטיביות בעלויות אופטימליות יש צורך בניהול מקצועי שמשלב ידע מעמיק וניסיון עשיר. נשמח לספר לכם איך אנחנו עושים את זה.
73.41% מתנועת הגולשים מגיעים ממנועי החיפוש, וכשגולשים מגיעים ממנועי חיפוש אחוז הנטישה שלהם הוא נמוך במיוחד רק כ-0.08%. עוד יתרון משמעותי לקידום האורגני. טעים, לא ?
58.17% מתנועת הגולשים מגיעים ממנועי החיפוש. ואנחנו מדברים על 14,523 גולשים, לא פחות. לא צריך להיות גאון פיננסי כדי להבין כמה משתלם לפרסם באמצעות קידום אורגני.
73.36% מתנועת הגולשים מגיעים ממנועי החיפוש. בסך הכול 10,373 גולשים שזה, אם אתם שואלים אותנו, נתון בריא במיוחד.
6 שנות ניסיון
2880 קישורים איכותיים
130 אתרים שהגיעו לעמוד הראשון
2600 ביטויים שקידמנו
שאלות נפוצות
קידום אתרים הוא מונח מתחום השיווק באינטרנט, הכולל את כל מה שקשור לקידום ממומן וקידום אורגני. שני סוגי קידום אלו הם אמצעי שיווק המאפשרים לאתרים לבלוט על פני מתחרים במנועי החיפוש וברשת האינטרנט.
לפני שמתחילים לקדם את האתר, יש לבצע מחקר, וללמוד על מתחרים ועל קהלי היעד, לזהות את ההזדמנויות ואת הדרכים להגיע אל לקוחות הפוטנציאליים. לאחר קבלת המסקנות, ניתן ליצור תוכנית אסטרטגית שתשלב קידום ממומן וקידום אורגני, בדרך שתביא את האתר שלכם אל קהלי היעד מכל כיוון אפשרי.
מטרת הקידום האורגני היא להביא את האתר לראש תוצאות החיפוש קידום אורגני כולל השקעת משאבים בתוכן, בבניית האתר, ביצירת קישורים חיצוניים ופנימיים ועוד.
קידום אורגני דורש ידע, ניסיון והיכרות עם העדכונים של גוגל. מצד שני הוא מאפשר לקדם ולפרסם את האתר בתקציבים נמוכים בהשוואה לקידום ממומן וזה היתרון המשמעותי ביותר שלו. .
קידום ממומן כולל מגוון כלים המאפשרים לאתרים למשוך אליהם תנועת גולשים, באמצעות מודעות המוצגות במנועי חיפוש ובאתרים בהם נמצאים קהלי היעד שלהם.
בשנים האחרונות פותח מגוון כלים טכנולוגיים המאפשרים להגיע אל קהלי היעד באמצעות באנרים, כתבות תוכן, סרטונים, פופ אפים, עמודי נחיתה ועוד תוכנית אסטרטגית מקיפה שתכלול שימוש מושכל במגוון הפלטפורמות הקיימות, תאפשר לכם ליצור קמפיינים אפקטיביים ולמצות את הפוטנציאל הדיגיטלי של העסק.
קידום אפקטיבי של אתרי אינטרנט מתחיל במחקר שוק מעמיק. במהלך המחקר ננסה להכיר ברמה גבוהה ככל האפשר את המתחרים, קהל היעד, ההזדמנויות בשוק ועוד.
לאור מסקנות המחקר, ניצור עבור האתר שלכם תוכנית אסטרטגית מקיפה ונציג את התמהיל השיווקי שיאפשר לכם להגיע אל קהלי היעד ולהניע אותם לפעולה.
כרגע אין לנו דרך לדעת איך לקדם את האתר שלכם, אבל אחרי שניפגש יהיה לנו הרבה יותר קל ליצור עבורכם את התוכנית האופטימלית. מה אתם אומרים, קבענו?
ודאי שמתם לב שאחרי שאתם גולשים באתר של חברת תעופה למשל, אתם מתחילים לקבל שפה של הצעות מפתות שמציעות לכם לארוס מזוודות ולטוס לאכול גלידה ברומא, לשתות בירה במינכן או לגלוש בסרי לנקה. זה לא מקרה, זה ReMarketing, שיטה חכמה שמאפשרת "לעקוב" אחרי לקוחות שביקרו באתר מסוים בלי לבצע פעולות או להשאיר פרטים, כדי להחזיר אותם אליו לסיבוב נוסף. שילוב כלי ReMarketing בתמהיל השיווקי שלכם עשוי להביא לשיפור ניכר בתוצאות, בתנאי שאתם עושים אותו נכון. איך עושים אותו נכון? צרו קשר ונדבר גם על זה.
כן. בהחלט!.
ולתשובה הקצת יותר מפורטת: הרשתות החברתית הן כלי מעולה באמצעותו תוכלו לקדם את העסק שלכם. רשתות חברתיות כמו: Facebook Instagram, Pinterest Linkedin ועוד, מספקות תנועה גדולה ומגוונת של גולשים והמידע הקיים בהן מאפשר לנתח ולטרגט קהלי יעד באופן מדויק ולהציע להם את המוצרים הנכונים, במקום וזמן הנכון. אלה הן רק חלק מהתכונות שהופכות אותם לכלי פרסום ושיווק יעילים במיוחד.
הלקוחות שלנו
הם תמיד אומרים שהשיחת טלפון הראשונה היא שגרמה להם להבין שאנחנו הדבר הנכון לעסק שלהם.
חומרים מקצועיים שלנו לקריאה ולמחשבה...בנייה וקידום אתרים בעידן הדיגיטלי דורש ידע וניסיון. המתודולוגיות, השיטות, הטכנולוגיות והיכולות מתעדכנות חדשות לבקרים. הכנו כמה מדריכים מקצועיים בנושאים שונים, בשביל לאפשר לכם לקרוא ולהבין מה אנחנו עושים?