הקמת דף פייסבוק עסקי לא דורשת יותר מדי מאמץ או ידע. זה חלק מהקסם של הרשת החברתית הזו, תשאלו את צוקרברג. אבל פרסום בפייסבוק הוא עסק קצת יותר מורכב. אחרי שהקמתם דף, אתם צריכים ליצור, להתאים ולערוך תכנים שיאפשרו לדף העסקי שלכם ולייצר תוצאות. עם היד הלב ובהתחשב בכך שיש לכם עסק לנהל, איפה תמצאו זמן לכל זה?
במקום להתמודד עם כל המשימות בעצמכם, תנו לנו לנהל עבורכם את הדף העסקי, להפוך אותו ליעד מרתק עבר הגולשים וליתרון עסקי עבורכם.
פייסבוק היא פלטפורמה נהדרת לשיווק, ופרסום, בעיקר עבור עסקים קטנים ובינוניים, בגלל שהיא היא מספקת כלים מעולים לקידום העסק. כלים שמאפשרים להגדיר, למדוד ולתקן תוך כדי תנועה בכל זמן נתון.
קמפיין מבוסס תוצאות בפייסבוק יאפשר לכם לפרסם בעלויות נמוכות במיוחד, אבל בשביל לא לשרוף את כל התקציב במקום אחד, יהיה עליכם ללמוד, לקרוא, לשבת שעות ולראות סרטונים, לנסות, לטעות ואז לנסות שוב ולקוות שלא טעיתם שוב. בקיצור, תצטרכו לפנות לנושא לא מעט זמן.
חוץ מזה, תצטרכו גם לבחור: את המטרות, את כלי הפרסום, קהלי היעד, פרק הזמן, התקציב, ערוצי הפרסום ועוד, ולענות בעצמכם לשאלות שדורשות התמחות וניסיון. יודעים מה? עזבו אתכם מכל זה, בואו ניפגש ותראו איך אנחנו עושים פרסום בפייסבוק עבור מותגים גדולים וקטנים.
פניה חדה ומדויקת לקהלי היעד שלכם, היא המרכיב החיוני ביותר בהצלחתו של פרסום בפייסבוק. איך מייצרים פניה כזו בעלויות אופטימליות? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.
המומחים שלנו יגדירו את קהלי היעד בדייקנות חסרת פשרות, וידאגו שהפרסום שלכם יגיע אך ורק לאן ולמי שהוא צריך להגיע. הם ינטרלו את הרובוטים, יבצעו אופטימיזציה לאורך כל הדרך ויקפידו על יחסי עלות/ תועלת משתלמים, או במילים אחרות: על זה שתקבלו תמורה מלאה לתקציב הפרסום שלכם.
אופטימיזציה של קמפיינים מתחילה באמצעות סט של בדיקות תכופות המאפשרות לנו ולכם לדעת עד כמה יעילים הקמפיינים ולזהות את נקודות התורפה שלהם. על סמך הבדיקות האלה אנחנו מתקנים, משפרים ומחדדים .את המסרים, הנראות ושיטות הפרסום בפייסבוק, כדי להבטיח אפקטיביות מרבית
אנחנו שומרי הסף! בכל יום אנחנו מנהלים עשרות קמפיינים שמגיעים לאלפי אנשים ואפילו יותר. בכל יום אנחנו בודקים, מעדכנים, משפרים בודקים שוב וחוזרים על כל הפעולות מהתחלה, כדי שהלקוחות שלנו יוכלו להרוויח.
מילים, תמונות, סרטוני וידאו תגובות או סקרים שמופיעים בדף הפייסבוק שלכם יכולים ליצור אפקט ויראלי חיובי או משבר תקשורתי מסובך ויקר לפתרון. לכן, כדאי שתחשבו פעמיים, אולי אפילו יותר לפני כל פוסט שאתם מעלים. רגע, אולי כדאי בכלל שתפנו לאנשים שזה המקצוע שלהם.
פרסום בפייסוק וניהול עמודי פייסבוק דורש ידע והבנה בתקשורת, ניהול תוכן, עיבוד תמונה, קול ווידאו, שירות לקוחות, שיווק, פסיכולוגיה, והכי חשוב: היכרות מעמיקה עם הרשת החברתית, השפה הייחודית שלה והדרכים המסתוריות שבהן היא פועלת.
המקצוענים שלנו אוכלים, שותים ונושמים פייסבוק, עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. מדובר בחבורה רגישה מוכשרת ומנוסה שתעשה הכול כדי לשמור על המותג שלכם, ולהעצים אותו מול הגולשים, בלי להוריד את העיניים מהמטרות שלכם.
על מנת שנוכל לתכנן את אסטרטגית השיווק שלכם בפייסבוק וכדי שנוכל לבדוק את עצמנו במהלך הפעילות, ניצור יחד אתכם רשימת יעדים ריאלית ומפורטת ככל האפשר ונפעיל את כל היכולת שלנו על מנת להבטיח עמידה ביעדים הללו.
ברשתות החברתיות מתקיימת ללא הפסקה תחרות על תשומת ליבם של הגולשים. רק מי שיציע תכנים בעלי ערך עבור המשתמשים יכול לנצח בתחרות, וליצור יתרון על פני המתחרים. כולם יודעים שתכנים מקוריים ואיכותיים גורמים לקהל להגיב, אנחנו יודעים לייצר אותם.
אחד היתרונות הבולטים המובנים ברשתות החברתיות הוא האפשרות לקבל מידע שימושי אודות הגולשים. אנחנו יודעים להשתמש בנתונים כמו גיל, מין, מקום מגורים ועוד על מנת למקד את הפרסום ואת המסרים ברשתות החברתיות בדיוק אל מי שצריך.
הרשתות החברתיות חושפות אותנו לנתונים אודות רמת ההשכלה של הגולשים, מצבם המשפחתי, אתר החדשות המועדף עליהם, הטעם שלהם באופנה ועוד. אנחנו משתמשים בנתונים הללו על מנת לחדד את המסרים ואת המיקוד ולייצר תוצאות טובות יותר.
3 ימים להעלאת קמפיין לאוויר
60 קמפיינים פעילים
3300 לידים חודשיים
25% פחות בתשלום לקליק
שאלות נפוצות
פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה והמשפיעה בעולם, מציעה לעסקים מגוון של כלים לפרסום, תדמית, מכירות, שיווק וחשיפה בפני קהלים חדשים. לא משנה מהם התחומים בהם פועל העסק שלכם, מהו סדר הגודל שלו ומהם מאפייני הלקוחות. הכלים של פייסבוק יאפשרו לכם להגיע אל קהלי היעד שלכם באופן היעיל, המדויק והיעיל ביותר. רוצים לדעת איך להשתמש בהם? צרו קשר. אנחנו חייבים לדבר.
פייסבוק מעניקה למפרסמים כלים לשני סוגי פרסום: אורגני ומממומן. פוסטים שאינם ממומנים עשויים למשוך את תשומת לב הגולשים שיפיצו אותם באופן ויראלי לאורך זמן וכמעט ללא מאמץ מצדכם. פוסטים ממומנים מאפשרים מיקוד מדויק של קהלי היעד, שליטה מלאה בתקציב, בחירת הפלטפורמה – פייסבוק, אינסטגרם או שילוב בין השתיים, סוגי התכנים – טקסטים, תמונות, סרטונים, מצגות ועוד, משך הקמפיין ואופיו. כלי האופטימיזציה השונים יאפשרו לכם להיות בשליטה מלאה ועם האצבע על הדופק למשך כל תקופת הפעילות.
אופטימיזציה של מסעות פרסום דיגיטליים אינה בלעדית לרשתות החברתיות, אולם כמות ואיכות המידע אותו מספקות הרשתות אודות קהלי היעד מאפשרות יצירה של קמפיינים מדויקים ואפקטיביים במיוחד. פילוחים וחיתוכים על פי גיל, מין, מדינה, שפה, נושאי התעניינות, תחומי עיסוק ועוד, נמצאים בזמינות מלאה ומאפשרים לבדוק את יחסי ההמרה בכל רגע נתון ולבצע טיוב של התכנים, התקציבים, קהלי היעד, אופי הקמפיינים ועוד, כדי להגיע לתוצאות הרצויות, בעלויות המתוכננות.
בחירת קהלי היעד והדרכים לפנות אליהם היא נושא חשוב במיוחד. המוצר או השירות שלכם יכולים להתאים למספר קהלים רלוונטיים, אבל לא בטוח שנכון יהיה לפנות אליהם עם אותן הצעות בדיוק. לכן, מומלץ להגדיר את קהל היעד המיידי הנכון ביותר ולהשקיע את מירב המאמצים ביצירת קמפיין איכותי עבורו. את הלקחים והמסקנות שתסיקו מהקמפיין הזה, תוכלו להשליך בהמשך על קמפיינים שיופנו לקהלי יעד נוספים, והשוואות בין הפעילויות השונות יאפשרו לכם לדעת הרבה יותר על קהלי היעד שלכם והדרכים היעילות לפנות אליהם.
מצטערים, אין לנו מושג. התשובה לשאלה תלויה בהמון גורמים, כגון: תחום הפעילות של העסק והוותק שלו, קהל היעד, האם מדובר במוצר או שירות ועוד. עם זאת חשוב לזכור כי כל פעולה שאנחנו מבצעים בעולם הדיגיטלי משפיעה על 'טביעת הרגל' הדיגיטלית שלנו שבאמצעותה ניתן ללמוד עלינו לא מעט.
עסקים המעוניינים לקדם את עצמם באמצעות הרשתות החברתיות, צריכים להגדיל את טביעת הרגל הדיגיטלית שלהם ולחדד אותה באופן שוטף, כדי לאפשר לקהלי היעד שלהם ללמוד עליהם כמה שיותר פרטים וכדי להגיע ללקוחות חדשים. כמות גדולה של פוסטים רלוונטיים, תגביר את המודעות לעסק בקרב הלקוחות הפוטנציאליים, אבל כמו בכל תחום בחיים, לא מומלץ להגזים עם זה.
פעם אמרו שתמונה אחת שווה אלף מילים. בעולם הדיגיטלי היא יכולה להיות שווה הרבה יותר. אינסטגרם, שנרכשה על ידי פייסבוק היא רשת חברתית המאפשרת למשתמשים לשתף תמונות וסרטונים וליצור תדמית על בסיס תכנים ויזואליים. עבור עסקים זוהי הזדמנות מצוינת להתחבר ללקוחות, לשתף תמונות שחושפות את העשייה שמאחורי הקלעים, את צוות העובדים והמנהלים והחוויות שעוברות עליהם, את המוצרים החדשים וכל מה שאפשר לצלם. שיתוף של חומרים מהסוג הזה מאפשר לקרב את המותג אל הלקוחות במישור הרגשי, לשפר את התדמית ולהגדיל הנאמנות של הלקוחות למותג.
הלקוחות שלנו
הם תמיד אומרים שהשיחת טלפון הראשונה היא שגרמה להם להבין שאנחנו הדבר הנכון לעסק שלהם.
חומרים מקצועיים שלנו לקריאה ולמחשבה...בנייה וקידום אתרים בעידן הדיגיטלי דורש ידע וניסיון. המתודולוגיות, השיטות, הטכנולוגיות והיכולות מתעדכנות חדשות לבקרים. הכנו כמה מדריכים מקצועיים בנושאים שונים, בשביל לאפשר לכם לקרוא ולהבין מה אנחנו עושים?