פרסום בגוגל אדס | קונברטיקס, משרד פרסום דיגיטל בתל אביב
Taking too long? Close loading screen.
desktop-site
desktop-site
desktop-site

פרסום בגוגל.
כזה שעושה חשק להקליק!

077-727-7985
היי, בואו נדבר

הופכים את תוצאות החיפוש לכסף בבנק

ידע, ניסיון, יכולות וכלים שיפרידו אתכם מהמתחרים ויקחו את הפרסום שלכם למגרש של הגדולים

חיפוש

חיפוש

מנוע החיפוש הגדול בעולם מפתח עוד ועוד יכולות מתקדמות, המאפשרות לגולשים למצוא בקלות ובמהירות את התוצאות הרלוונטיות והמדויקות ביותר. במקביל הוא מציע למפרסמים מגוון טכנולוגיות לצורך קידום העסקים והאינטרסים שלהם. רק עסקים שמכירים היטב את הטכנולוגיות הללו ויודעים כיצד לנצל אותן, יצליחו לקדם את עצמם באופן אפקטיבי באמצעות פרסום בגוגל, ולהגיע לקהלי יעד ממוקדים, בעלויות אופטימאליות.

קידום באנרים (GDN)

קידום באנרים (GDN)

Google Display Network, רשת המפרסמים של גוגל, מאפשרת לכם להציג את הבאנרים שלכם במיליוני אתרים ולהגיע למספר בלתי נתפס של לקוחות פוטנציאליים בארץ ובעולם, על בסיס תחומי העניין שלהם.

פרסום בגוגל באמצעות הכלי רב העוצמה הזה, יאפשר לכם לשלב באנרים, מודעות טקסט, או קטעי וידאו באתרים שהטמיעו את כלי הפרסום של גוגל, המהווים חלק מרשת הפרסום. ואם זה לא מספיק, לעקוב אחרי גולשים שביקרו באתר שלכם ולהציג להם פרסומות בזמן שהם נמצאים באתרים אחרים.

פרסום בג'ימייל (GSP)

פרסום בג'ימייל (GSP)

תארו לעצמכם שהייתם מסוגלים להיכנס אל תיבת הג'ימייל של הלקוחות שלכם, אחד האזורים הכי אינטימיים שאפשר להעלות על הדעת, ולהציג בה פרסומות. מתברר שסוג של פרסום בגוגל אפשרי כבר די הרבה זמן.

החל משנת 2014 גוגל מאפשרת לשלב מודעות פרסום בתיבת ה-ג'ימייל של משתמשי הקצה. המודעות מסומנות, מודגשות ומופיעות תחת לשונית Promotion, כדי לאפשר למשתמשים להבדיל בבירור בין פרסומות לבין תכנים אחרים.

בין האפשרויות העומדות בפני המפרסמים: עיצוב של המייל כדף נחיתה, שימוש בתכונות המוכרות של ג'ימייל כמו העברה לחברים או שמירה, ועוד.

רימרקטינג

רימרקטינג

מי שעוסק בשיווק יודע שאסור לוותר על אף לקוח פוטנציאלי, וכי פניות חוזרות ונשנות מגדילות משמעותית את הסיכוי לקוחות מתעניינים ללקוחות שקונים. על בסיס התובנה הזו מבוססת שיטת ה- Remarketing.

גוגל מאפשרת לכם לתייג לקוחות שביקרו באתר שלכם ולהציג להם פרסומות כאשר הם גולשים באתרים אחרים. חכם, לא? חכו עד שתראו כמה זה אפקטיבי.

portfolio
קידום בגוגל חיפוש

תן ללקוח להגיע אליך.
מיליוני אנשים מחפשים כל יום מענה לצרכים שלהם בגוגל.
לדעת להופיע לאנשים הנכונים, שמחפשים את הביטויים שיהפכו אותם לרוכשים זו אומנות וזו המומחיות שלנו.

portfolio
קידום באנרים (GDN)

קידום באנרים בגוגל מאפשר לך להגיע אל הלקוחות הרלוונטיים אלייך דרך האתרים האהובים עליהם בעזרת באנרים, מודעות טקסט, או קטעי וידאו באתרים.

portfolio
פרסום בג'ימייל (GSP)

פרסום בג’ימייל מאפשר לך להציג את המוצר שלך ישירות בתיבת הדוא”ל של לקוחות פוטנציאלים.
בצורת מייל חדש תוכל להגיע לאנשים שביקרו באתר שלך בעבר, שחיפשו מוצרים דומים ואפילו אנשים שלקראת אירוע שמתאים בדיוק למוצר שלך!

לקוחותינו מקבלים שובר של 300 ש"ח מתנה לקמפיין הראשון

    שובר פרסום

    ₪300 לקמפיין בגוגל
    ימים להעלאת קמפיין לאוויר

    3 ימים להעלאת קמפיין לאוויר

    קמפיינים פעילים

    60 קמפיינים פעילים

    שיחות טלפון

    1396 שיחות טלפון

    לידים חודשיים

    4651 לידים חודשיים

    שאלות נפוצות

    כיצד אפשר לפרסם בגוגל?

    Adwords, כלי הפרסום הנפוץ ביותר של גוגל, מאפשר ללקוחות לפרסם ברשת על בסיס מילות חיפוש או ביטויים שגולשים בהם. קמפיין Adwords אפקטיבי מתחיל בסקירת מילות החיפוש הרלוונטיות למוצר או השירות ואומדן התחרות הקיימת על אותם ביטויים, מצד מפרסמים נוספים.

    השלבים הבאים הם הגדרת סוג המודעות, כתיבת הטקסטים, בחירת קהלי היעד, התקציב, וערוצי הפרסום, ובסופו של תהליך, שיגור הקמפיין אל מרחב הווירטואלי. אחרי שהקמפיין באוויר, ניתן לבחון את היעילות שלו באמצעות כלי ניתוח
    וסטטיסטיקה ולבצע תיקונים והשלמות כדי לקחת את היעילות שלו למקסימום.

    היכן יופיעו הפרסומות?

    גוגל מציעה שתי אפשרויות עיקריות להצגת מודעות: 1. במנועי חיפוש 2. ברשת השותפים של גוגל (GDN). לכל אחת מהאפשרויות יתרונות משלה, המאפשרים ליעד אותן למטרות שונות לפי הצורך.

    המודעות המופיעות במנועי החיפוש מיועדות לגולשים שמחפשים באופן אקטיבי אתכם, את המוצרים או את השירותים שאתם מציעים. כלומר, לקוחות שהקלידו בשדה החיפוש ביטוי שנכלל בתכנים שלכם ומקודם בצורה אורגנית. מודעות שמופיעות ברשת הפרסום של גוגל מיועדות לעיניהם של כלל הגולשים. גם אלה שלא חיפשו אתכם.

    רשת הפרסום של גוגל יכולה להיות אפקטיבית במיוחד כחלק מקמפיין Remarketing. היא מאפשרת למסרים השיווקיים שלכם להישאר בתודעת הלקוחות, גם אחרי שעזבו את האתר שלכם או רק חיפשו בגוגל מונח הקשור בתחום העיסוק שלכם.

    מהו קמפיין Remarketing?

    ReMarketing היא שיטת שיווק חכמה המאפשרת לכל עסק ללוות לקוחות פוטנציאליים שביצעו פעולות באתר שלהם, כאשר הם גולשים באתרים אחרים, באמצעות קמפיינים ייעודיים שהוגדרו מראש.

    איך זה עובד? גולשים שנכנסו לאתר שלכם, הקליקו על מודעה שלכם או חיפשו ביטויים הקשורים לתחום העיסוק שלכן, יתויגו ויחשפו למודעות שלכם במגוון ערוצים, כגון YouTube ורשת השותפים של גוגל.

    יצירת קמפיין ReMarketing מדויק ואפקטיבי דורשת היכרות מעמיקה לא רק עם הכלים הטכנולוגיים העומדים לרשותכם, אלא גם עם קהלי היעד השונים, האסטרטגיה שיווקית שלכם והאופי הייחודי של העסק. לכן, מומלץ לא לצאת לדרך עם קמפיין כזה בלי ליווי מקצועי מהסוג שאתם יכולים לקבל מאיתנו.

    האם ניתן לפלח את קהל היעד בגוגל?

    בהחלט! גוגל מאפשרת לפלח את קהלי היעד על פי מספר פרמטרים:: מיקום גיאוגרפי, שפה, סוגי המכשירים ועוד. כל קמפיין ניתן להגדרה לפי התקציב, תאריכי ההתחלה והסיום, ועוד לא מעט הגדרות מדויקות שיתאימו את הקמפיין לקהלים ספציפיים בלבד.

    הגדרות זה לא הכול. לאחר שמסע הפרסום יוצא לדרך, רצוי לבחון את האפקטיביות שלו, לחדד את הגדרות קהלי היעד וסוגי הפניות אליהן וכמו כן גם את תקציב הפרסום. אם אתם מרגישים שכל זה קצת גדול עליכם, דברו איתנו ונשמח לעשות את זה עבורכם.

    מה זה CPC?

    אלה הם ראשי התיבות של Cost Per Click, או בעברית: תשלום עבור קליק – אחת משיטות התשלום המקובלות עבור קמפיינים בגוגל או בחברות נוספות המציעות פרסום ברשת.

    מפרסמים בשיטת CPC משלמים סכום שנקבע מראש בכל פעם שבה גולש מקליק על המודעה שלהם. זה נראה פשוט, אבל לצד היתרונות הרבים של המודל הזה, יש גם לא מעט חסרונות, כך שלפני שאתם מקבלים החלטות, נשמח אם תהיה לנו הזדמנות להיפגש, כדי שנוכל לבדוק יחד האם הוא מתאים לכם או שאולי עדיף לבחור מודל אחר.

    מה זה CPA?

    עוד ראשי תיבות – נראה לנו שכבר הבנתם את השיטה, הפעם הם של Cost Per Action, תשלום עבור פעולה. בשיטה זו המפרסמים משלמים רק כאשר לקוחות ביצעו פעולה מסוימת שהוגדרה מראש: השארת פרטים, רכישה, יצירת קשר ועוד. זוהי השיטה המומלצת לעסקים שמאפשרים תהליך מכירה מלא באתר.

    מה זה CPM?

    אלה הם ראשי התיבות של Cost Per Mille, תשלום ל- 1000 חשיפות. שיטה זו מומלצת למפרסמים המעוניינים להגיע לקהל רחב יחסית בעלויות נמוכות.

    בשיטה זו המפרסמים משלמים עבור כל 1000 חשיפות למודעה, בין אם היא נחשפה לאותם גולשים מספר פעמים ובין אם היא נחשפה ל- 1000 גולשים שונים. האם כדאי לכם לפרסם במודל CPM? התקשרו אלינו ונברר את זה ביחד.

    מה זה CPI?

    CPI (Cost Per Install) היא שיטה המאפשרת תשלום אך ורק עבור התקנה בפועל. שיטה זו נוצרה בעקבות הפלטפורמות החדשות App Store של אפל ו- Google Play המשמשות לקידום ומכירה של אפליקציות

    המודל מאפשר ליוצרי אפליקציות בתחומים שונים, לקדם אותן בחנויות האפליקציות ולשלם רק עבור ההתקנה במכשירי הקצה של הלקוחות: סמרטפונים, טאבלטים או מחשבים.

    אם יצרתם אפליקציה ואתם מעוניינים לקדם אותה תוך שליטה מלאה בתקציב הקידום, נשמח להציג בפניכם את היתרונות הרבים של מודל CPI ולהציג בפניכם אפשרויות נוספות לקידום אפקטיבי של האפליקציה שלכם.

    הלקוחות שלנו

    iStoreil
    תנו לנו להוכיח לכם...

    הם תמיד אומרים שהשיחת טלפון הראשונה היא שגרמה להם להבין שאנחנו הדבר הנכון לעסק שלהם.

      מאמרים מקצועיים

      חומרים מקצועיים שלנו לקריאה ולמחשבה...בנייה וקידום אתרים בעידן הדיגיטלי דורש ידע וניסיון. המתודולוגיות, השיטות, הטכנולוגיות והיכולות מתעדכנות חדשות לבקרים. הכנו כמה מדריכים מקצועיים בנושאים שונים, בשביל לאפשר לכם לקרוא ולהבין מה אנחנו עושים?