כך אנחנו מעצבים אתרים שבא לחבק...
הרגע האהוב עלינו ביותר במהלך העבודה, הוא הרגע הזה בו אנחנו מרגישים שהצלחנו לפצח את הקונספט. הרגע הזה שאחריו אנחנו יכולים להתחיל ליצור עבור הגולשים באתר שלכם חוויה חדה ומרגשת שתניע אותם לפעולה.
כדי להיות בטוחים שנוכל להגיע לרגע הזה ולהציע לכם עיצוב אתרים מקצועי באמת, אנחנו עובדים עם המעצבים והרעיונאים הטובים ביותר שאנחנו יכולים למצוא. אנחנו חופרים באתרי אינטרנט בארץ ובעולם, בודקים מה עושים המתחרים שלכם ומגלים לאן הולך השוק בו אתם פועלים.
הניתוח השיווקי והקריאטיבי הוא המסלול שמאפשר למעצבים ולמפתחים לנו להמריא לעולמות חדשים, לגלות טריטוריות לא מוכרות ולהציג בפניכם לא רק רעיונות יצירתיים אלא גם עיצוב אתרים מקצועי ויעיל מהסוג שמייצר תוצאות.
את הקונספט הקריאטיבי, אנחנו מביאים לידי ביטוי בכל אחד משלבי היצירה: מהמראה, הצבעים, הטיפוגרפיה וחווית המשתמש, דרך הכתיבה, יצירת הסרטונים וצילום התמונות, ועד אחרון הפרטים הקטנים. אנחנו לא מכירים עוד חברת עיצוב אתרים מקצועי שעובדת בצורה הזו. ואתם?
כדי להפוך את הרעיונות שלנו ואת המטרות שלכם לחוויית אינטרנט שמייצרת תוצאות, צריך להעניק להם צורה ולפתח עבורם מבנה ברור ידידותי ורלוונטי לקהלי היעד, או בקיצור: לעטוף אותם בעיצוב אתרים מקצועי. איך אנחנו בטוחים שהרעיונות והעיצובים שלנו הם כאלה? שמחים ששאלתם.
כמו לפני השקה של מוצר חדש, שירות חדש או סרט חדש אנחנו בוחנים לעומק את מבנה האתר ואת חווית המשתמש מול המשתמשים, ומתאימים אותם להעדפות שלהם ולמטרות העסקיות שלכם, כדי ליצור עבורכם עיצוב אתרים מקצועי ואפקטיבי, בעלות אופטימלית.
ארוך או קצר, מעוגל או ישר, לאורך או לרוחב, כל פתרון שנציע יהיה מוכוון ליצירת מערכת יחסים חיובית ואפקטיבית בין האתר שלכם לבין הגולשים. מי אמר שמערכות יחסים יכולות להתקיים רק בין אנשים?
צבעים הם שפה וכאשר מדובר ביצירת אתרים וחוויות דיגיטליות, בכל חברת עיצוב אתרים מקצועי שמכבדת את עצמה יאמרו לכם שהשימוש בצבעים הוא משמעותי במיוחד. המעצבים שלנו, שלמדו את שפת הצבעים לעומק ושולטים בה עד אחרון הגוונים, יעשו את כל מה שהם יודעים לעשות על מנת להתאים את הצבעים באתר למוצר, לשירות, לאתר ולקהל היעד וליצור עבורכם עיצוב אתרים מקצועי ברמות הגבוהות ביותר. תאמינו לנו, הם יודעים לא מעט.
כמו לצבעים, כך גם להצבת הטקסטים באתר יש השפעה משמעותית על חווית הגלישה. שליטה באומנות הטיפוגרפיה מאפשרת לנו לבחור את הפונטים המתאימים, לדייק בגדלים שלהם וליישר אותם לכיוונים הנכונים, כדי להבטיח שכל מי שייכנס לאתר שלכם יבין את מה שאתם רוצים לספר לו. כאלה אנחנו: יודעים להתנהג כמו כמו כל חברה לעיצוב אתרים מקצועי, אבל משקיעים הרבה יותר.
אנחנו אוהבים לעצב ולכתוב. אנחנו, אם יורשה לנו, גם עושים את זה לא רע בכלל, רק שעם כל הכבוד למבנה, לצבעים, לצורות ולמילים.
באינטרנט של השנים האחרונות יש רק מלך אחד: הוידאו.
כדי להבטיח שהאתר שלכם יעניק לגולשים חוויה מושלמת, אנחנו משתדלים יותר מכל חברת עיצוב אתרים מקצועי שאנחנו מכירים. אנחנו עובדים עם רעיונאים מופרעים, תסריטאים מקצוענים, צלמי על ומפיקים כל יכולים ויוצרים סרטונים לשילוב באתר, בהתאם לקנספט הקריאטיבי שיצור הכי הכי הרבה אקשן גם באתר וגם בשורת הרווח.
גם אם תחליטו להסתפק בתמונות סטילס בלבד, תוכלו לנצל את השליטה שלנו בכל מה שקורה במאגרי התמונות. חוץ מזה, אנחנו תמיד שמחים לשלוח את צוות הצילום שלנו ליצור דימויים חזותיים חדשים.
מאחורי כל מספר עומדת מערכת יחסים עם הלקוחות שלנו. אנחנו אוהבים לעבוד עם אנשים שמאתגרים אותנו. שמאפשרים לנו לקחת אותם לקצה. שיודעים להעריך את המספרים, אבל שמבינים שמערכות יחסים הן דבר מורכב שצריך לבנות לאט ובביטחון
6 שנות ניסיון
437 סקיצות
26.3K שורות קוד CSS
216 מיתוגים
שאלות נפוצות
האינטרנט הוא יצור דינאמי שמתעדכן, מתחדש, מותח את הגבולות ומכווץ את זמני התגובה וגם את הסבלנות. לכן, כדי ליצור אתר חד, עדכני ומותאם לטכנולוגיה, לפלטפורמות, למסכים ולסוגי התכנים שלא מפסיקים להשתנות, אתם זקוקים למעצב אתרים מעודכן. איש מקצוע שיעמוד בקצב השינויים, יעמיד את האתר שלכם בחזית הטכנולוגית העדכנית ויכין אותו לקראת השינויים שיבואו. והם יבואו.
מעבר לשליטה בטכנולוגיה, רק מעצב אתרים מקצועי יוכל ליצור עבור הגולשים שלכם חוויית גלישה ייחודית, ידידותית ומניעה לפעולה. אל תחשבו פעמיים, דברו עם אחד כזה.
פלטפורמות רבות כגון: Wix ,Wordpress ,Squearspace, מאפשרות לבנות אתרים על בסיס תבניות מוכנות מעוצבות היטב.
מצד אחד הן חסכוניות מאוד בזמן ובתקציב, אבל כמו שאפשר לצפות מתבניות, הן סובלות מקיבעון וחוסר גמישות, ולא תמיד יעניקו מענה לצרכים הייחודיים שלכם. אחרי הכול: לא כל העסקים יצוקים על פי אותה תבנית, אז למה שהאתרים שלהם יהיו כאלה?
האתר שלכם, מעבר להיותו אמצעי להעברת מסרים, יצירת קשר, מכירות ופעולות נוספות, הוא חלון הראווה הדיגיטלי שלכם. לכן, הוא צריך להיות מחובר ליתר ערוצי המכירות והשיווק שלכם גם מבחינת הצבעוניות.
כמו כן, חשוב להקפיד על כללי עיצוב בסיסיים שימנעו מהגולשים לנטוש את האתר - טקסט ירוק על רקע אדום למשל, שייראה מרצד לאוכלוסיה שלמה של עוורי צבעים.
הפונט הסריפי הוא פונט מסולסל שעוצב בהשראתם של כלי כתיבה עתיקים, כמו ציפורן. הסלסול נובע מהמשיכות הטבעיות שנוצרות כשכותבים ביד. את האותיות מהסוג הזה תוכלו למצוא בעיקר בעיתונים, ספרים ופורמטים מודפסים נוספים המכילים כמויות גדולות יחסית של טקסט.
באתרי אינטרנט הפונטים השולטים הם פונטים סן סריפיים, כמו אלה שאתם קוראים עכשיו. אבל באינטרט כמו באינטרנט, לכו תדעו מה יהיה הטרנד הבא.
התשובה היחידה האפשרית לשאלה הזו היא: על ידי חברה או מעצב שמתמחה בזה. הלוגו הוא החתימה הייחודית שלכם, שאמורה להעביר במבט אחד את התחום שבו אתם עוסקים, את סדר הגודל של הפעילות שלכם ואת האופי הייחודי והטעם האישי שלכם.
הלוגו הוא הבסיס לזהות העסקית שלכם ומשמש כלי חשוב ביצירה ושימור של מערכות יחסים ארוכות טווח עם לקוחות. לכן, הפקידו את יצירת הלוגו שלכם בידיים מלומדות, מקצועיות ומנוסות. גם אם זה יעלה לכם קצת יותר.
התשובה תלויה בגורמים רבים שקשורים בסוג העסק, סוג הלקוחות, אופי המוצר ופרטים נוספים רבים. טקסטים ארוכים יכולים לסייע בקידום האתר בצורה אורגנית במנועי החיפוש (SEO). מצד שני אין טעם להעמיס הררי מילים על האתר ארך ורק לצרכי קידום.
SEO הוא אמצעי חשוב, יעיל ונכון לקידום אתרים, לכן אנחנו ממליצים להכניס טקסטים רלוונטים לאתר גם אם אתם סטודיו לעיצוב שמאד אוהב קווים נקיים ומשטחי צבע גדולים
תמיד אפשר לעצב את הטקסטים בעמודים המרכזיים כך שלא יעמיסו על הגולש, או לפרספ פוסטים, מאמרים וכתבות בבלוג של החברה ולהוביל אותם אל האתר השיווקי בלי לפגוע בקו העיצובי הנקי שלו.
הלקוחות שלנו
הם תמיד אומרים שהשיחת טלפון הראשונה היא שגרמה להם להבין שאנחנו הדבר הנכון לעסק שלהם.
חומרים מקצועיים שלנו לקריאה ולמחשבה...בנייה וקידום אתרים בעידן הדיגיטלי דורש ידע וניסיון. המתודולוגיות, השיטות, הטכנולוגיות והיכולות מתעדכנות חדשות לבקרים. הכנו כמה מדריכים מקצועיים בנושאים שונים, בשביל לאפשר לכם לקרוא ולהבין מה אנחנו עושים?